Skip to main content
Beantwoord

PotentailyUnwanted app W32 melding van KPN veilig

• May 25, 2023
  • 3 reacties
  • 246 keer bekeken

Ik krijg sinds 20Maart opeens meerder malen per dag (1/dag-15/dag) de KPN Veilig melding: Pad: C:/programfules86/winulities, File:<verschillende .exe>, Reason: Potentially Unwanted:W32/App.Signer.447e3234fa”

Andere syptomen zijn af en toe een melding Cannot install filexxx.tmp en een vreemde inlog loop bij 1 website (ik gebruik juiste log code maar elke keer wordt login weer teruggezet naar het loginscherm, die haalt de info bij Crome pwd mger, en weer opnieuw)
Maar wat ik hier nu verder mee.

F-Prot geeft niet thuis want PKN zou programma volledig zelf supporten

Op KPN kan ik niets vinder; er staat wel: ”als u klanteservice benadert, draai dan eerst de disagnostic tool” maar niet hoe in klantenservice kan bereiken.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @Declutter66 . Ik krijg het idee dat er ergens een bestandje op je pc staat die door KPN veilig als onveilig wordt bestempeld. Er is geen optie om die te verwijderen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 25, 2023

Hallo @Declutter66 heb je Windows defender en KPN-veilig al een uitgebreide scan laten doen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 25, 2023

Resultaten

• Geen schadelijke items gevonden
  • Gescande items: 18191

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 30, 2023

Hoi @Declutter66 . Ik krijg het idee dat er ergens een bestandje op je pc staat die door KPN veilig als onveilig wordt bestempeld. Er is geen optie om die te verwijderen.