Na installeren van KPN veilig. Is mijn XS4ALL key niet meer toegankelijk.
Hoe kom ik nu aan mijn wachtwoorden??
Volgens het schrijven bij de migratie van xs4all naar kpn , zou de digitale kluis toegankelijk blijven.
De link op mijn desktop geeft nu aan : fs_ui_32.exe is verplaatst of gewijzigd
Beste antwoord door ChrisJolly
@VWB Ik had zojuist hetzelfde probleem. Doordat de installatie van KPN Veilig alles van F-secure verwijderd, zul je het onderdeel F-Secure Key zelf opnieuw moeten installeren. De gratis versie daarvoor vind je hier: https://www.f-secure.com/nl/home/products/key
Na installatie log je in met jouw hoofdwachtwoord en de kluis gaat open. Het verschil: de abonnementsstatus is verlopen en er vindt geen synchronisatie meer plaats tussen apparaten.
Vandaag de mail gekregen om mijn KPN ID aan te maken.
En KPN veilig te installeren.
Ik kom nu niet meer bij mijn xs4all mail. ook niet met met kpn wachtwoord. Maar wat nog veel erger is . ik kan niet meer in de XS4ALL KEY. Ben dus alle wachtwoorden kwijt. Terwijl in de folder stond dat de kluis actief zou blijven, Kan nu dus NERGENS meer inloggen.
Ook kan ik op een oudere, nog steeds goed bruikbaar smartphone geen KPN veilig installeren terwijl F-secure wel wou.
De xs4all key vervalt. Maar zou nog wel toegankelijke moeten blijven. Er is echter geen koppeling meer en je kunt geen nieuwe wachtwoorden meer toevoegen, of wijzigen.
Mijn wachtwoorden zijn gewoon onder instellingen van de browser te vinden. Daar is zo'n '’kluis'’ niet voor nodig (noch diverse apps met die functie). Ook heb ik ze in een papieren alfabetboekje.
Maakt u gebruik van XS4ALL KEY? Dat is een digitale kluis om uw wachtwoorden in te bewaren.
Geen nieuwe apparaten Direct na de omzetting van uw abonnement kunt u geen nieuwe apparaten meer aan uw kluis koppelen. Maar de kluis blijft nog wel even werken zoals u gewend bent. Later vervalt de ondersteuning voor XS4ALL KEY - hierover informeren wij u één maand van tevoren.
Zodra de ondersteuning voor XS4ALL KEY vervalt, ontvangt de app geen updates meer en worden wachtwoorden niet meer gesynchroniseerd naar eventueel gekoppelde apparaten. Uw wachtwoorden blijven nog wel beschikbaar in uw digitale kluis.
Kun jij precies aangeven bij welke stap het nu mis gaat?
@VWB Ik had zojuist hetzelfde probleem. Doordat de installatie van KPN Veilig alles van F-secure verwijderd, zul je het onderdeel F-Secure Key zelf opnieuw moeten installeren. De gratis versie daarvoor vind je hier: https://www.f-secure.com/nl/home/products/key
Na installatie log je in met jouw hoofdwachtwoord en de kluis gaat open. Het verschil: de abonnementsstatus is verlopen en er vindt geen synchronisatie meer plaats tussen apparaten.
Zeer bedankt, @ChrisJolly . Dat gaat een hoop andere klanten ook helpen!
@ERB1971 : Opgedoekt? Nee hoor. De meeste XS4All diensten blijven gewoon werken. Alle XS4All klanten zijn uitgebreid via de mail op de hoogte gesteld van het proces.
Dat vroeg ik mij ook af, @wjb . Er staat dat je geen devices meer kunt toevoegen. Maar ik ging er van uit dat het programma zelf nog wel te installeren was.
Ik vind dit een kwalijke zaak en slecht gecommuniceerd door KPN. Het gaat wel om je wachtwoorden. Was ik nou toch maar meegegaan met Freedom Internet. Kan alsnog...
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.