Skip to main content
Beantwoord

Verkeerde bundel in prepaid app

Goedemiddag,

Ik heb via de website vandaag de bundel Onbeperkt online gekocht voor €8,99. Dit bedrag is bij mij afgeschreven, maar ik heb geen bevestiging ontvangen. De app prepaid werkte niet. Nadat ik de telefoon opnieuw had opgestart deed de app het weer, maar gaf aan dat ik een bundel 30/500 heb die nog 8 dagen geldig is, met terugkerende vernieuwing. Dat was niet de bedoeling.

Kan dit gecorrigeerd worden?

Mijn telefoonnummer en simkaart nummer staan in mijn profiel.

Alvast bedankt.

Beste antwoord door PeterG

Erik van KPN schreef:

Hoi ​@ConnyEH, en jij ook ​@aat, welkom hier. We ervaren op het moment wat moeilijkheden rondom de prepaid app. Daarbij kan het zijn dat er verkeerde bundels of verkeerde geldigheid word weergegeven, of dat het niet lukt om bepaalde opwaarderingen te doen. Hier wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

De app is weer gerepareerd. 

@aat , ​@ConnyEH 

Bekijk origineel

11 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 28 juli 2025

Omdat ik het lastig vind om geen onbeperkt internet te hebben, heb ik weer een bundel Onbeperkt online gekocht, via de Prepaid app. Daarna kreeg ik een sms met de tekst sms topup not available. In de app is weer geen bundel zichtbaar, maar het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven.

De app werkt ook slecht. Als ik hem wil openen blijft het scherm vaak groen. Of hij blijft laden. Met moeite kan ik hem dan afsluiten. Ik heb hem al een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar na een keer gebruik heb ik weer problemen.

Graag een oplossing.

PeterG
Superuser
  • 64411 reacties
  • 28 juli 2025

Nee, de Prepaid app werkt al sinds vrijdag niet goed. De rubriek Prepaid staat er vol mee.

https://community.kpn.com/prepaid-16

En bij prepaid is onbeperkt internet maar 128 Kb/s. Een slak gaat sneller. 

Ben je per maand met een abonnement niet goedkoper uit ten opzichte wat je nu maandelijks uitgeeft voor je prepaid?

Al voor € 18,50 heb je een abonnement met:

8 GB voor de maand, dubbel als je thuis ook kpn internet hebt!

150 minuten/sms per maand. Voor maar € 1 p/m extra zoveel bellen en sms'en als je maar wilt. 

Prepaid is geld weggooien en nog bewerkelijk ook.

Ter vergelijking,  die onbeperkt online bundel kost ook nog € 8,99. Als je tenminste de code 143 bundel bedoelt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 28 juli 2025

Hallo PeterG,

Bedankt voor je reactie. Onbeperkt internet werkt voor mij prima. Ik ben bijna altijd thuis, waar ik wifi heb. Maar soms is het handig om buitenshuis email en WhatsApp te kunnen gebruiken. En daarvoor is onbeperkt internet voldoende. Bellen en sms doe ik bijna nooit. En ik snap niet dat 18,50 goedkoper is dan 8,99. 1x per maand een nieuwe bundel aanschaffen vind ik niet zo bewerkelijk.

PeterG
Superuser
  • 64411 reacties
  • 28 juli 2025

18,50 is een stuk goedkoper als je niet alleen naar de prijs kijkt. 

Snelheid tot 50 Mb/s.

8 GB voor een hele maand. Dus zorgeloos internet buiten de deur als thuis (snelheid).

8 GB is meer dan genoeg voor een maand buiten wifi thuis. En als die wifu thuis ook nog eens van kpn is wordt het gratis verdubbeld naar 16 GB.

Ik kwam met prepaid op zeker moment ruim boven € 50 per maand. En toen was er nog niet eens internet en NS en navigatie apps..... 😉.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 28 juli 2025

Ik ben een hele simpele gebruiker. Buiten de € 8,99 per maand heb ik geen kosten.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 juli 2025

Wij , ik en mijn vrouw) hebben dezelfde problemen die hier en bij de anderen genoemd worden. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+32
  • Moderator
  • 29123 reacties
  • 29 juli 2025

Hoi ​@ConnyEH, en jij ook ​@aat, welkom hier. We ervaren op het moment wat moeilijkheden rondom de prepaid app. Daarbij kan het zijn dat er verkeerde bundels of verkeerde geldigheid word weergegeven, of dat het niet lukt om bepaalde opwaarderingen te doen. Hier wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 juli 2025

Oké. En ook dat je telkens een pincode dubbel moet intikken om in te loggen in de App, dat was voorheen ook niet.

PeterG
Superuser
  • 64411 reacties
  • Antwoord
  • 29 juli 2025
Erik van KPN schreef:

De app is weer gerepareerd. 

@aat , ​@ConnyEH 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 29 juli 2025

Hoera! Bedankt voor het laten weten.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 juli 2025

Inderdaad alles werkt weer zoals was, bedankt kpn voor de service👍

Reageer