Skip to main content

MijnKPN app update 6.36.0

Categorie:MijnKPN
  • September 19, 2025
  • 76 reacties
  • 1608 keer bekeken
Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

MijnKPN app - update septemberĀ 2025

MijnKPN app versie 6.36.0

Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app.

AbonneerĀ je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.

Update 18-11: Er is gisteren op 17 november een nieuwe MijnKPN app update uitgebracht. Dit is de update van november, met een aantal ā€˜onder de motorkap’ aanpassingen.

Bij een volgende grote update maken we een nieuwe Product Update aan over de MijnKPN app.

Wat zit er in deze update?

• MB's delen is vernieuwd
    Het delen van MB’s is nu eenvoudiger en overzichtelijker. Alles wat je nodig hebt, vind je op nu op ƩƩn centrale plek in de app.Ā 
  • Nieuw: landscape modus
    Je kunt de MijnKPN app nu ook in landscape gebruiken. Draai je telefoon zijwaarts en de modus wordt automatisch geactiveerd.
    Ā 

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update is inmiddels beschikbaar.Ā 
Houd je app up-to-date om de nieuwste functies als eerste te gebruiken!
Ā 

Hoe controleer ik welke versie van de MijnKPN app heb?

Je kunt de versie van de MijnKPN app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel)
  • Onderaan staat de versie van de app

We zijn benieuwd naar jouw mening!
Ā 

• ​​​​​Heb jij de nieuwe manier van MB’s delen al geprobeerd?
  • Wat vind je ervan: makkelijker, overzichtelijker?
  • Zijn er dingen die jij nog zou willen verbeteren of toevoegen?

Ā 

Ā 

Heb je nog opmerkingen of loop je ergens tegenaan? Laat het ons gerust weten:Ā jouw feedback helpt ons om de app nog beter te maken!Ā Maak eventueel ook gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.

76 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • September 19, 2025

Net binnen gekregen. Landscape werkt lekker snel. Prima update.Ā 

• Deelnemer
  • September 19, 2025

Leuke update, alleen geeft de ā€œwifi verbeteraarā€ nog steeds aan dat ik niet met mijn kpn wifi netwerk verbonden zou zijn terwijl dat wel zo is (en de verbeteraar dat in eerste instantie ook zelf had vastgesteld.

Ā 

Is dat een bekende ā€œbugā€ ? šŸ¤”Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

JanD
Superuser
  • September 19, 2025

Bij mij komt het cijferblok dus allƩƩn in de horizontale stand, reeds eerder gemeld in het topic van de vorige versie van de MijnKPN app.

In de verticale stand voor een fractie van de tijd zichtbaar, meteen weer weg.

Ā 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 19, 2025

​@MercedesManĀ Ik krijg dezelfde melding als ik ga naar ā€˜Wifi verbeteren’, dus ik denk dat er iets misgaat in de app. Ik ga het doorgeven.Ā 

​@JanDĀ Dan mag je mij nog even helpen met wanneer je precies dat cijferblok ziet. Bedoel je bij het inloggen?Ā 

JanD
Superuser
  • September 19, 2025

Beste ​@Arjan van KPNĀ als ik de KPN app open zie ik staan:

==========================

Hallo!

Vul je toegangscode in om in te loggen

() () () () ()

Inloggen met KPN ID →

==========================

Als ik dus op die () klik zie ik heel even het cijferblok naar boven komen en verdwijnt dan meteen weer,

Als ik de app draai in de landscapestand lukt het wel.

Ā 

Ā 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • September 19, 2025

Als ik dus op die () klik zie ik heel even het cijferblok naar boven komen en verdwijnt dan meteen weer,

Als ik de app draai in de landscapestand lukt het wel.

Geen probleem met hoog- of liggende stand om de toegangscodes te typen.

Ā 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 19, 2025

Vreemd hoor, ​@JanDĀ . We nemen het mee in de feedback. Kan zijn dat we later nog om meer informatie over het issue vragen.Ā 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 19, 2025

Ik vind mijnKPN een fijne app. Al mijn diensten mooi te vinden. De MB’s delen is erg leuk geworden. Veel overzichtelijker en ook leuk dat je snel MB’s kan doneren.

In IOS werkt de rotatie natuurlijk alleen als je dit niet geblokkeerd hebt. Ik vind rotatie irritant en sla de rotatie in de mijmKPN app graag over 😁

Mooie update!

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • September 20, 2025

In deze versie krijg ik nog steeds de melding bij 'Mijn wifinetwerk', dat ik op een ander netwerk zit.

Vm komt het omdat het ipadres van mijn V10 niet het standaardadresĀ is.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 20, 2025

Het zou denk ik goed zijn als er bij de doelen waarvoor je kan doneren wat informatie komt te staan waarom je zou moeten doneren voor dit specifieke doel. Desnoods met een link naar de kpn.com pagina’s.

Jasper van KPN
Moderator

Vm komt het omdat het ipadres van mijn V10 niet het standaardadresĀ is.

Dat zou mee kunnen spelen, heb je de mogelijkheid om het ip-adres terug te zetten naar standaard en te kijken of het dan wel lukt?

Ā 

Het zou denk ik goed zijn als er bij de doelen waarvoor je kan doneren wat informatie komt te staan waarom je zou moeten doneren voor dit specifieke doel. Desnoods met een link naar de kpn.com pagina’s.

Ik weet niet of dat haalbaar is qua ruimte en indeling etc, maar we geven het in ieder geval door zodat het bekeken kan worden!

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • September 20, 2025

​@Jasper van KPNĀ Dat gaat niet lukken.
Dan ben ik alle gereserveerde adressen en andere instellingen kwijt.
Hebben jullie geen testopstelling daar?

Jasper van KPN
Moderator

Die heb ik hier niet inderdaad, maar we zullen het meenemen naar de ontwikkelaars, zodat zij dat ook kunnen bekijken.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

​@BasTĀ ik kom nog even terug op jouw melding! In de vorige Product Update zei mijn collega Erik:

De knop werkt geloof ik nog niet goed in die versie. De versie die op dit moment on-reset ingeladen wordt is de 25.04.05. Daarnaast zijn we bezig met de uitrol van ons uit naar 25.08.02.
Van updates naar hogere versies krijg je ook niet apart bericht zoals bij de migratie naar KPN Software. Dus je weet ook niet of je in een van de updategroepen zit. Wel is het zo dat ik vermoed, omdat jij nog op 01.05 zit, dat ons beheersysteem geen goed beheer heeft. En in dat geval kunnen we je van ons uit ook niet updaten, en is er sowieso op een bepaald moment een reset nodig om die connectie weer te herstellen.

Op het moment dat je nog steeds op 01.05 zit, dan kan het inderdaad kloppen dat je deze melding bij ā€˜Mijn Wifinetwerk' krijgt. Een reset is dan helaas de enige optie op dit moment, ben ik bang.Ā 

Ā 

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • September 23, 2025

​@Marcia van KPNĀ Ik zit al een tijdje op 25.08.03 en heb ook al een totale reset gedaan zonder resultaat.Ā 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 23, 2025

Dat is dan duidelijk. Zoals Jasper dit aangeeft nemen we dit mee naar de ontwikkelaars om dit te bekijken.Ā 

• Deelnemer
  • September 23, 2025

Bij mij komt het cijferblok dus allƩƩn in de horizontale stand, reeds eerder gemeld in het topic van de vorige versie van de MijnKPN app.

In de verticale stand voor een fractie van de tijd zichtbaar, meteen weer weg.

Ā 

Ditzelfde euvel heb ik ook!

• Deelnemer
  • September 23, 2025

Ik ervaar precies hetzelfde.

In de verticale stand blijft 't cijferblok niet zichtbaar en in de horizontale stand wƩl en kun je gewoon inloggen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 24, 2025

Goedemorgen ​@HaGeĀ en bedankt voor je feedback!

Welk type toestel gebruik je precies en op welke versie (IOS of Android) draait deze?

• Deelnemer
  • September 24, 2025

Samsung Galaxy A54

Android 15

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 24, 2025

Bedankt ​@HaGeĀ , we gaan dit doorgevenĀ aanĀ de ontwikkelaars!

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 26, 2025

​@JanD ​@HaGeĀ  Update: Naar verluidt is het issue met het toetsenbord verholpen.Ā  We horen graag of dat ook echt zo is! :-)

JanD
Superuser
  • September 26, 2025

​@Erwin van KPNĀ 

Het werkte pas weer goed na herinstallatie van de app.

Ā 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 26, 2025

goed om te lezen.Ā  De fix is dus gelukt.Ā 

• Deelnemer
  • September 26, 2025

Na herinstallatie van de app werkt 't bij mij ook weer,bedankt!