Skip to main content
UPDATE

Update 08.63.02: TV+ App voor Smart TV voor Android

Categorie:TV+ Smart TV App
  • 10 februari 2025
  • 65 reacties
  • 2493 keer bekeken
Update 08.63.02: TV+ App voor Smart TV voor Android
Toon eerste bericht

65 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 955 reacties
  • 11 februari 2025
Ria66 schreef:

Feest was toch van korte duur.

Zodra ik app open alleen nog maar zwart beeld.😖

En wat gebeurt er als je gaat naar de Android TV instellingen, dan naar Apps en vervolgens kiest voor ‘gedwongen stoppen’ van de KPN TV+ app? 

• Helper
  • 53 reacties
  • 11 februari 2025
Arjan van KPN schreef:
Ria66 schreef:

Feest was toch van korte duur.

Zodra ik app open alleen nog maar zwart beeld.😖

En wat gebeurt er als je gaat naar de Android TV instellingen, dan naar Apps en vervolgens kiest voor ‘gedwongen stoppen’ van de KPN TV+ app? 

Na 'gedwongen stoppen' en drie keer het programma gestart te hebben doet de app het.

Maar het loopt dus nog niet soepel.

• Helper
  • 37 reacties
  • 11 februari 2025

Eindelijk weer eens een update geprobeerd.
Gebruik hier nog steeds de oude ITV-app die prima draait.
Vandaag de update Update 08.63.02 geprobeerd op mijn:

BOXY Android TV 11 Box | Mediaspeler | Dune HD Media Center | Chromecast | Netflix in 4K Dolby Vision & Atmos | VP9 profile2, MKV/ISO DV P7 FEL AFR, HDR10+, DTS, USB 3.0, Wi-FI, Bluetooth 5, Voice : Amazon.nl: Elektronica

Smoel ziet er leuk uit. wel vervelend dat als je via Gids kijkt en zender selecteert je alsnog moet drukken op “nu kijken”. Waarom geen zelfde user interface zoals bij de originele Arris-box die prima was?

Update 08.63.02 is verschrikkelijk met ondertiteling.
Letters erg klein en kleur dan weer geel of wit. heel onvriendelijk.

PeterG
Superuser
  • 61013 reacties
  • 11 februari 2025

Krijg je wel het startscherm met start, gids, opgeslagen enzo ​@Ria66 ?

Mogelijk staat 'media tunneling' aan. Dat wil nog wel eens zwart scherm veroorzaken bij de streams.

Avatar - apparaat instellingen: Ok knop 

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 16122 reacties
  • 12 februari 2025

Bij dat soort dingen kan je altijd kijken of Multimedia Tunneling aan of uit staat, en proberen of de andere optie een verbetering geeft. Bij sommige tv's kan je niets afspelen als het aan staat, als dat gebeurt zal je 'm uit moeten laten.

• Helper
  • 53 reacties
  • 12 februari 2025

Die staat uit.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 februari 2025

De app geïnstalleerd op mijn Sony Bravia (versie 08.62.04) Als bij het kiezen van een zender het draaiende cirkeltje ineens stopt met draaien dan sluit de app ineens af en moet deze opnieuw opgestart worden in de hoop dat het bij de tweede poging wel lukt dus werkt de app niet zoals het zou moeten.

• Helper
  • 53 reacties
  • 12 februari 2025
hdegroot schreef:

De app geïnstalleerd op mijn Sony Bravia (versie 08.62.04) Als bij het kiezen van een zender het draaiende cirkeltje ineens stopt met draaien dan sluit de app ineens af en moet deze opnieuw opgestart worden in de hoop dat het bij de tweede poging wel lukt dus werkt de app niet zoals het zou moeten.

Wij hebben ook een Sony Bravia en exact hetzelfde probleem.

Forum|alt.badge.img+3
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • 106 reacties
  • 12 februari 2025
hdegroot schreef:

en ​@Ria66 Er is net een update beschikbaar: 08.63.02. Kun je die versie proberen? Als het nog niet goed werkt, Kun je dan in de app naar je profiel (linksboven), dan Apparaat instellingen, dan Multimedia tunneling switch aan zetten. Nu kun je kijken of het kiezen van een zender wel goed gaat.

Hopelijk helpt dit.

• Helper
  • 53 reacties
  • 12 februari 2025
Kasper QA TV schreef:
hdegroot schreef:

en ​@Ria66 Er is net een update beschikbaar: 08.63.02. Kun je die versie proberen? Als het nog niet goed werkt, Kun je dan in de app naar je profiel (linksboven), dan Apparaat instellingen, dan Multimedia tunneling switch aan zetten. Nu kun je kijken of het kiezen van een zender wel goed gaat.

Hopelijk helpt dit.

Update geïnstalleerd.

Blijft hetzelfde probleem.

Na draaiend rondje sluit de App af op de Siny Bravia.

wjb
Superuser
  • 74486 reacties
  • 12 februari 2025
Ria66 schreef:

Update geïnstalleerd.

Blijft hetzelfde probleem.

Na draaiend rondje sluit de App af op de Siny Bravia.

Heb je de switch "Multimedia tunneling" ook aan gezet?

• Helper
  • 53 reacties
  • 12 februari 2025
Jasper van KPN schreef:

Bij dat soort dingen kan je altijd kijken of Multimedia Tunneling aan of uit staat, en proberen of de andere optie een verbetering geeft. Bij sommige tv's kan je niets afspelen als het aan staat, als dat gebeurt zal je 'm uit moeten laten.

Mediatunneling aan of uit maakt ook geen verschil.

Blijft dezelfde ellende.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 februari 2025

Getracht andere versie erop te zetten maar PlayStore komt met versie 08.62.04 en probleem blijft. Net een keer van kanaal willen wisselen waarna de app bij stilvallen draaiende rondje direct wordt afgesloten.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15421 reacties
  • 12 februari 2025

Het kan nog steeds wel helpen alles even te herstarten of resetten of andere dingen te proberen maar de komende update zou hierbij wel een eind moeten helpen, willen jullie laten weten of het dan wél goed werkt?

• Helper
  • 53 reacties
  • 12 februari 2025
Thomas van KPN schreef:

Het kan nog steeds wel helpen alles even te herstarten of resetten of andere dingen te proberen maar de komende update zou hierbij wel een eind moeten helpen, willen jullie laten weten of het dan wél goed werkt?

Ik heb de laatste update van vananmorgen geïnstalleerd.

Ik weet niet of je nu een nieuwe update bedoelt, maar het voorstel dat we dan maar 'andere dingen' moeten uitproberen is natuurlijk kolder.

Nu leg je het probleem bij de klant neer en dat is niet oké.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15421 reacties
  • 12 februari 2025

Ik bedoel 08.63.02 ​@Ria66, ik begreep dat jullie nog op de vorige zitten maar nu ik jouw reacties zo teruglees begrijp ik dat jij die al hebt. Dat gezegd hebbende lijkt de oorzaak van dit issue nog niet helemaal duidelijk. Eerder loste het gewongen afsluiten van de app het issue (dan al niet tijdelijk) op. Is dat nog steeds zo?

• Helper
  • 53 reacties
  • 12 februari 2025
Thomas van KPN schreef:

Ik bedoel 08.63.02 ​@Ria66, ik begreep dat jullie nog op de vorige zitten maar nu ik jouw reacties zo teruglees begrijp ik dat jij die al hebt. Dat gezegd hebbende lijkt de oorzaak van dit issue nog niet helemaal duidelijk. Eerder loste het gewongen afsluiten van de app het issue (dan al niet tijdelijk) op. Is dat nog steeds zo?

Eenmalig.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 februari 2025

Ik gebruik mijn favorieten in de tv gids, als ik de app start (Sony Bravia, 08.63.02) zie ik geen favorieten. Ik moet eerst alle zenders selecteren en vervolgens favoriete zenders. Daarna blijft het gewoon werken tot ik de tv herstart.

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 16122 reacties
  • 12 februari 2025
Ria66 schreef:
Thomas van KPN schreef:

Eenmalig.

Eenmalige oplossingen zijn niet fijn, dan weet je nooit of het weer terugkomt. Ik neem het voorbeeld mee naar de ontwikkelaars!

Jake_ schreef:

Ik gebruik mijn favorieten in de tv gids, als ik de app start (Sony Bravia, 08.63.02) zie ik geen favorieten. Ik moet eerst alle zenders selecteren en vervolgens favoriete zenders. Daarna blijft het gewoon werken tot ik de tv herstart.

Komen ze dan helemaal niet in beeld? Ik had (met de vorige versie) wel dat ze iets vertraagd verschenen, Komen ze ook niet tevoorschijn als je na het opstarten van de app even niets doet?

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 februari 2025
Jasper van KPN schreef:
Jake_ schreef:

Komen ze dan helemaal niet in beeld? Ik had (met de vorige versie) wel dat ze iets vertraagd verschenen, Komen ze ook niet tevoorschijn als je na het opstarten van de app even niets doet?

Ik wacht maar een paar seconden, zal de volgende keer iets langer wachten en kijken of ze tevoorschijn komen.

• Helper
  • 53 reacties
  • 12 februari 2025

Kom weer niet verder dan het draaiende rondje😡 Wat ik ook probeer, gedwongen stoppen, niets werkt.

• Deelnemer
  • 9 reacties
  • 12 februari 2025

Vraag aan degenen met een Sony Bravia TV: ervaren jullie met versie 08.63.02 nu meer crashes dan met de versie van begin januari (dus de eerste versie van de nieuwe app, die voor de ‘hotfix’ voor Philips/TCL TV’s kwam)? En op welk model Sony TV?

Het is mij niet duidelijk of de allerlaatste versie nu meer of minder stabiel is dan de eerste versie van begin januari, die ik nog heb. Hoor graag jullie ervaringen voordat ik update :)

• Helper
  • 53 reacties
  • 13 februari 2025
DaveR schreef:

Vraag aan degenen met een Sony Bravia TV: ervaren jullie met versie 08.63.02 nu meer crashes dan met de versie van begin januari (dus de eerste versie van de nieuwe app, die voor de ‘hotfix’ voor Philips/TCL TV’s kwam)? En op welk model Sony TV?

Het is mij niet duidelijk of de allerlaatste versie nu meer of minder stabiel is dan de eerste versie van begin januari, die ik nog heb. Hoor graag jullie ervaringen voordat ik update :)

Het is ietsje stabieler. Gisteravond lukte het me, na wel tien keer proberen, om eindelijk het programma te zien wat ik wilde zien.

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 16122 reacties
  • 13 februari 2025

Die stabiliteit heeft de aandacht van de ontwikkelaars, zodat dit in volgende updates verder kan verbeteren. Wij willen natuurlijk ook niet dat het crasht.

• Topper
  • 10 reacties
  • 13 februari 2025

Ik probeer hem te installeren op mijn Sony Bravia. Ik vind hem wel in de app store, installeren geeft mij echter: Kan KPN+ Android TV niet installeren. 
Ben ik de enige?

*