Skip to main content

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update mei #1 2025

KPN TV+ App 08.69.02

Wat zit er in?

• AirPlay tips & tricks
    We werken nog hard aan een blijvende oplossing voor het AirPlay-probleem. In deze update hebben we alvast een pop-up toegevoegd met handige tips en tricks om AirPlay toch weer aan de praat te krijgen.

Goed om te weten: dit probleem speelt sinds iOS-versie 18.4 en hoger. Er wordt achter de schermen  gewerkt aan een structurele fix. In de tussentijd is er een tijdelijke oplossing beschikbaar waarmee AirPlay weer werkt.
    Lees hier hoe je AirPlay tijdelijk kunt gebruiken
    Met versie 08.69.02 zijn deze tips & tricks verwijderd in de app. Apple heeft dit probleem opgelost met iOS-versie 18.5.

• Soepele app-start
    De witte flits bij het openen van de app is verwijderd voor een rustigere en prettigere start.

• Altijd je favorieten bij de hand
    Goed nieuws! Het probleem waarbij favorieten soms niet direct zichtbaar waren na een iOS-update is structureel opgelost. Je hoeft de app dus niet meer opnieuw te starten om je favorieten te zien: ze worden nu direct correct geladen.

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update is beschikbaar voor iOS en Android en wordt gefaseerd uitgerold. 

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙️
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Zojuist succesvol handmatig binnengehengeld op mijn iPhone.  

Ik heb de app ook binnen gehaald. 

Komt er ook nog eens de optie 'zet herinnering aan' in plaats van toevoegen aan kijklijst? Met automatisch overschakelen gebruik ik deze functie regelmatig. Dat is echt een functie die ik mis in de app o mijn Samsung TV en Android apparaten.

Vanaf vandaag krijgt de app een kleine update, naar versie 08.69.02. Met deze update is de pop-up voor AirPlay tips & tricks verwijderd. Apple heeft iOS 18.5 uitgebracht en daarmee werkt AirPlay weer zoals het hoort. Als het bij jou nog niet werkt is iOS vermoedelijk nog niet bijgewerkt, dat kan je doen via ‘Instellingen’ → ‘Software update’ op jouw iPhone/iPad.

De update komt niet binnen, heb al 2 keer de app vewijderd, telefoon opnieuw opgestart. Vaak kan ik de gids niet raadplegen en kunnen dus geen programmma's laten opnemen.