Skip to main content
Beantwoord

Aanpassen mobiel abonnement

• 11 januari 2021
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Goedemorgen, ik probeer mijn mobiel abonnement aan te passen, maar dit lukt voor geen mogelijkheid. Ik heb een 5gb hussel en wil upgraden naar unlimited data abbo.

Telefonisch zijn jullie niet te bereiken, en via de app gaat niet omdat ik de melding krijg dat ik dat nu niet kan doen.

Hoe kan ik jullie vanuit Zwitserland telefonisch bereiken?

Beste antwoord door Jose_

Goedemiddag @The Ceo!

Excuses voor mijn late reactie. Door drukte kan ik nu pas op jouw topic reageren. Is het inmiddels gelukt om je mobiele abonnement te wijzigen? Vreemd dat het niet lukt via MijnKPN.

Je kunt onze klantenservice vanuit het buitenland bereiken door met je mobiele telefoon te bellen naar +31612001200. Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • Antwoord
  • 18 januari 2021

Goedemiddag @The Ceo!

Excuses voor mijn late reactie. Door drukte kan ik nu pas op jouw topic reageren. Is het inmiddels gelukt om je mobiele abonnement te wijzigen? Vreemd dat het niet lukt via MijnKPN.

Je kunt onze klantenservice vanuit het buitenland bereiken door met je mobiele telefoon te bellen naar +31612001200. Laat je weten of het is gelukt?

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud Moderator
  • 1963 reacties
  • 20 januari 2021

@The Ceo Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!