Laat ik voorop stellen dat ik het raar vind dat men geen persoonlijke mail kan sturen naar KPN, maar dan maar bij deze
Op mijn vakantie had ik het probleem dat in Duitsland ik niet KPN ITV kon kijken, terwijl later ik Oostenrijk dit wel gewoon kon.
Gebeld met KPN maar hier kreeg ik geen bevredigend antwoord op, had gewoonweg de indruk dat men niet wist hoe men dit moest oplossen
Om toch tv te kunnen kijken heb ik noodgedwongen mij maar geabonneerd op NL Ziet, kan echter toch niet de bedoeling zijn dat zo moet.
Tevens is er ook een probleem met mijn huidige ontvangers thuis, buiten het feit dat deze al geruime tijd meegaan zijn ze allemaal ultra traag, mijn dochter die onlangs bij u geabonneerd is heeft andere ontvangers en deze zijn juist super snel.
Komt ook nog bij dat wanneer de app Prime wordt gebruikt deze vaak vastloopt, moet dan de ontvanger weer vaak herstarten maw heb het idee dat de ontvangers deze app niet tot nauwelijks aankunnen
Ben benieuwd of ik persoonlijk antwoord krijg van KPN, vind de huidige service absoluut beneden de maat