Skip to main content
Beantwoord

Ik heb mijn abonnementsnummer nog niet ontvangen

• 28 december 2021
  • 10 reacties
  • 198 keer bekeken

Hoi,

Op 14 december heb ik KPN Internet & TV besteld, met ingangsdatum 14 januari.

Die dag heb ik een mail gekregen met mijn “bestelling” (contract e.d.).

Daarnaast heb ik nog een mail (en sms) gehad met mijn pincode voor Interactieve TV.

In die laatste mail staat:

Om uw Interactieve TV te installeren en online iTV te kijken, hebt u een pincode en iTV abonnementsnummer nodig. In deze e-mail staat uw pincode. Uw abonnementsnummer hebt u in een andere e-mail gekregen. Kijk nu alvast online Interactieve TV met onze iTV app.

Persoonlijke gegevens voor Interactieve TV
Pincode: ****
Abonnementsnummer: krijgt u in een andere e-mail (onderwerp: "Informatie over uw bestelling")

Die “andere” mail met het abonnementsnummer heb ik tot op heden echter niet gekregen.

Is dat gebruikelijk? (aangezien in de mail staat dat ik hem al gekregen zou hebben)

Hoor graag van jullie. :)

Beste antwoord door Jan Lucas

Inmiddels contact gehad met de klantenservice:

Het abonnementsnummer is nog niet “toegekend/afgegeven”, dus daarop moet ik nog even wachten.

Beetje rare volgorde van mails versturen dus...

Mijn klantnummer was wel bekend, dus kan mijn bestelling nu volgen. Dat is ook wel handig. :)

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 28 december 2021

Zit die niet in de spam map?

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 28 december 2021

Zeker niet. Die heb ik als eerste gecheckt. ;)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Jan Lucas. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen abonnementsnummer hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken of ik jouw abonnementsnummer kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 29 december 2021

Top, heb de gegevens aangevuld in mijn profiel.

Mocht er nog meer nuttige info in die mail staan die ik niet gehad heb .. dan hoor ik dat ook graag. 🤣

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 1 januari 2022

Inmiddels contact gehad met de klantenservice:

Het abonnementsnummer is nog niet “toegekend/afgegeven”, dus daarop moet ik nog even wachten.

Beetje rare volgorde van mails versturen dus...

Mijn klantnummer was wel bekend, dus kan mijn bestelling nu volgen. Dat is ook wel handig. :)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat goed dat je inmiddels al een antwoord hebt op jou vraag. Ik hoop dat je zo snel mogelijk gebruik kan maken van onze diensten. :blush:

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 1 januari 2022

Ik kan nu zien dat de monteur 14 januari voor de deur staat. Dus 2 weken geduld nog. ;)

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 januari 2022

Goede avond hier precies het zelfde probleem! 

Mailtje jammer maar heelaas ook niet gehad.

• Auteur
  • Topper
  • 10 reacties
  • 3 januari 2022

Dat mailtje volgt waarschijnlijk pas als het abonnement “aangemaakt” is in het systeem.. week voor de aansluitdatum o.i.d… (duim duim)

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 januari 2022

We gaan het meemaken! (Duim Duim inderdaad)