Op 14 december heb ik KPN Internet & TV besteld, met ingangsdatum 14 januari.
Die dag heb ik een mail gekregen met mijn “bestelling” (contract e.d.).
Daarnaast heb ik nog een mail (en sms) gehad met mijn pincode voor Interactieve TV.
In die laatste mail staat:
Om uw Interactieve TV te installeren en online iTV te kijken, hebt u een pincode en iTV abonnementsnummer nodig. In deze e-mail staat uw pincode. Uw abonnementsnummer hebt u in een andere e-mail gekregen. Kijk nu alvast online Interactieve TV met onze iTV app.
Persoonlijke gegevens voor Interactieve TV Pincode: **** Abonnementsnummer: krijgt u in een andere e-mail (onderwerp: "Informatie over uw bestelling")
Die “andere” mail met het abonnementsnummer heb ik tot op heden echter niet gekregen.
Is dat gebruikelijk? (aangezien in de mail staat dat ik hem al gekregen zou hebben)
Hoor graag van jullie. :)
Beste antwoord door Jan Lucas
Inmiddels contact gehad met de klantenservice:
Het abonnementsnummer is nog niet “toegekend/afgegeven”, dus daarop moet ik nog even wachten.
Beetje rare volgorde van mails versturen dus...
Mijn klantnummer was wel bekend, dus kan mijn bestelling nu volgen. Dat is ook wel handig. :)
Hoi @Jan Lucas. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je nog geen abonnementsnummer hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan kan ik voor je uitzoeken of ik jouw abonnementsnummer kan achterhalen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.