Ik heb internet veranderd naar portalmmm.nl, Verficatietype van PAP naar geen, maar dat heeft allemaal niets geholpen.
Wat kan ik nog meer doen om mijn telefoon gewoon te kunnen gebruiken?
Beste antwoord door Maja van KPN
Summitbereik schreef:
We zijn sinds 2 dagen in NL. In het buitenland, Italië, heeft het al die tijd niet gewerkt. Het ligt niet aan mijn telefoon, maar aan KPN, volgens mij. Ik vind dat echt heel vervelend. Betaal veel voor mijn abonnement. Ben ik een keer in het buitenland, heb ik geen of nauwelijks bereik. Het buitenland is de enige reden voor mij geweest om zo'n duur abonnement te nemen. In Nederland had ik dat niet nodig. Graag wil ik gecompenseerd worden. En als jullie dit niet oplossen, wil ik ook mijn abonnement op kunnen zeggen, want dan heb ik er niets aan.
Ik snap heel goed dat dit helemaal niet leuk is geweest!
We zijn sinds 2 dagen in NL. In het buitenland, Italië, heeft het al die tijd niet gewerkt. Het ligt niet aan mijn telefoon, maar aan KPN, volgens mij. Ik vind dat echt heel vervelend. Betaal veel voor mijn abonnement. Ben ik een keer in het buitenland, heb ik geen of nauwelijks bereik. Het buitenland is de enige reden voor mij geweest om zo'n duur abonnement te nemen. In Nederland had ik dat niet nodig. Graag wil ik gecompenseerd worden. En als jullie dit niet oplossen, wil ik ook mijn abonnement op kunnen zeggen, want dan heb ik er niets aan.
Ik snap heel goed dat dit helemaal niet leuk is geweest!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.