De app op m'n LG webOS is vernieuwd en sindsdien hapert het beeld veel vaker dan me lief is een fractie van een seconde. Dat had ik daarvoor zelden of nooit.
Nu stoort me dat niet erg als dit 2 x op een avond zou zijn, maar maandag was het wel 10 x per uur, dan wordt het irritant.
Ook de beeldkwaliteit lijkt me niet direct vooruit gegaan? Ik kan me vergissen, maar het komt op mij waziger / niet 'gestoken scherp' over. Netflix oogt zichtbaar beter.
Ben ik hierin de enige?
Beste antwoord door joop2011
RudyB schreef:
De app op m'n LG webOS is vernieuwd en sindsdien hapert het beeld veel vaker dan me lief is een fractie van een seconde. Dat had ik daarvoor zelden of nooit.
Nu stoort me dat niet erg als dit 2 x op een avond zou zijn, maar maandag was het wel 10 x per uur, dan wordt het irritant.
Ook de beeldkwaliteit lijkt me niet direct vooruit gegaan? Ik kan me vergissen, maar het komt op mij waziger / niet 'gestoken scherp' over. Netflix oogt zichtbaar beter.
Ben ik hierin de enige?
Wat wel eens wilt helpen, is de app verwijderen.
Tv uitzetten en na 1 minuut weer aanzetten.
App opnieuw installeren en gegevens invullen.
Het mooiste beeld heb je natuurlijk via de KPN tv decoder. 😉
Ben ik hierin de enige?
Wat wel eens wilt helpen, is de app verwijderen.
Tv uitzetten en na 1 minuut weer aanzetten.
App opnieuw installeren en gegevens invullen.
Het mooiste beeld heb je natuurlijk via de KPN tv decoder. 😉
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.