na wifi uitval op mijn experia box v10, via website kan wifi weer aangezet ,daarna krijg ik mijn mij super wifi schotels niet meer geïnstalleerd,schotels gereset naar fabrieksinstellingen instellingen, maar naar start gaat het lampje groen knipperen en daarna op paars, gaat dus ook eerst geen software ophalen, wat wel zou moeten denk ik, graag hulp in deze
Beantwoord
Superwifi punten blijven paars na reset
Beste antwoord door Tolletje1976
hansyo schreef:
na wifi uitval op mijn experia box v10, via website kan wifi weer aangezet ,daarna krijg ik mijn mij super wifi schotels niet meer geïnstalleerd,schotels gereset naar fabrieksinstellingen instellingen, maar naar start gaat het lampje groen knipperen en daarna op paars, gaat dus ook eerst geen software ophalen, wat wel zou moeten denk ik, graag hulp in deze
DvS loskoppelen van modem.installatie punten opnieuw.DVS weer op modem.5 minuten wachten.Dan DVS van stroom halen.tot q0 tellen en weer terug.Na minuut of 10 doet alles het weer.Er zou een.storing zijn in de punten.door DVS650
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.