Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een esim activeren zonder sms verificatie?

• 3 januari 2023
  • 3 reacties
  • 197 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 2 reacties

Beste,

Op mijn nieuwe telefoon heb ik mijn fysieke simkaart (privé nr) geïnstalleerd. Mijn zakelijke nr liep via esim. Echter is mijn vorige telefoon reeds volledig gewist. Voor aanmelden esim wordt er een sms verstuurd naar het betreffende nr. Echter kan ik deze uiteraard niet ontvangen. Kan ik de sms op mijn andere nr van KPN ontvangen, of is er een andere mogelijkheid? (Voor het aanvragen van een nieuwe simkaart wordt er ook een sms verstuurd naar betreffende nr waardoor dit ook geen optie is).

Bij voorbaat dank voor de reactie!

Mvg, Michel

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Msl85! Goede vraag. En ik heb geen leuk antwoord,  maar wel een simpel antwoord. 

Een e-sim activeren zonder sms is helaas niet mogelijk. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 8 januari 2023

Hi @Msl85! Goede vraag. En ik heb geen leuk antwoord,  maar wel een simpel antwoord. 

Een e-sim activeren zonder sms is helaas niet mogelijk. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 8 januari 2023

Misschien kan @Bram_ wel voor een simkaart zorgen?

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 9 januari 2023

@Nick83 dat kan ik wel. Maar het is in dit geval sneller om even naar een KPN winkel te gaan. Of 0800-0402 te bellen. 

@Msl85 als je wilt dat ik een nieuwe simkaart stuur, vul dan eerst je profiel in. Laat dan ook bij de “Persoonlijke opmerkingen” het huidige simkaartnummer weten.