Ik heb 2x een tv ontvanger met een 4K afstandsbediening. De ene tv werkt alles prima, maar bij de andere tv werkt er geen enkele knop.
ik krijg de afstandsbediening niet gekoppeld. Ik heb een Samsung UE32EH5300. Ik heb alle codes al geprobeerd code 1 met sourche knop maar ook de code 270, 005, 244, 200.
Test of deze werkt door de knoppen tv, mute, volume en source te gebruiken.
Werken die niet, druk dan nog een keer op fast forward. Op dat moment probeert de afstandsbediening de tweede code.
Test weer of de knoppen werken. Zo niet, druk opnieuw op fast forward. Kan zijn dat je dit een keer of twintig moet herhalen tot het werkt, maar hopelijk werkt het dan ook echt. 😄
Test of deze werkt door de knoppen tv, mute, volume en source te gebruiken.
Werken die niet, druk dan nog een keer op fast forward. Op dat moment probeert de afstandsbediening de tweede code.
Test weer of de knoppen werken. Zo niet, druk opnieuw op fast forward. Kan zijn dat je dit een keer of twintig moet herhalen tot het werkt, maar hopelijk werkt het dan ook echt. 😄
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.