Skip to main content
Beantwoord

KPN Thuis app geeft Wifi versterkers en verbonden apparaten niet weer

• 28 februari 2023
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Wat een waardeloze app is dit geworden.
Her-installeren app werk niet. Geeft alleen mijn wifinetwerkverbinding weer (je bent verbonden met...), verder niets.

Vroeger kon je zien welke apparaten via welke versterker waren verbonden en kon de de wachtwoorden bekijken.

Heb het forum afgezocht voor vergelijkbaar probleem, maar kan niet echt oplossing vinden.
Opnieuw t​​​​​​oevoegen van de wifiversterkers heeft geen zin (heb ik net weer gedaan).

Deze app heeft voorheen fantastisch gewerkt!!
Ik gebruik een iphone12.
Wifi gaat niet via experiabox v10, maar via wifiversterkers

Beste antwoord door Bram van KPN

Hi @Vdgraaf! Vervelend te horen dat de KPN Thuis app niet meer goed werkt voor je. Het is bekend dat dit soms voor wil komen. 

Wil je in de eerste instantie inloggen via de webinterface van de Experia Box V10? Daar kan je alle instellingen ook beheren. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 3 maart 2023

Hi @Vdgraaf! Vervelend te horen dat de KPN Thuis app niet meer goed werkt voor je. Het is bekend dat dit soms voor wil komen. 

Wil je in de eerste instantie inloggen via de webinterface van de Experia Box V10? Daar kan je alle instellingen ook beheren.