Eerst kreeg je meer informatie op als je naar een programma keek. BV welke acteurs doen er mee. Waarom als je op de HOME knopt drukt ga je automatisch naar zender 1. Waarom weten we niet van te voren wat voor update er komt, ik zie namelijk geen verbeteringen maar eerder verslechteringen ( of is dit wijk/stad/provincie gebonden !!!!!?????). En de belangrijkste, waarom wil KPN het wiel opnieuw uitvinden? Ik vind jammer dat een goed bedrijf als KPN ( ben oud collega) deze rare dingen doet.
Waarom heeft KPN functies weggehaald op de KPN+ box?
Beste antwoord door joop2011
U heeft de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
Updates kunt u hier volgen en u kunt daar ook op abonneren. Dan krijg je een mailtje als er een nieuwe update aankomt.
Wat bedoel je met “het wiel opnieuw uitvinden”
Dit is een geheel nieuwe decoder en die werkt geheel anders dan de “oudere” decoders.
Als je naar de gids gaat en op het programma klikt, dan zie je toch de informatie?
Dat was op de “oudere” decoders ook zo.
De Home knop is door Google voorgeschreven.
Het is een Android box en die toets ga je terug naar het menu.
Maar ik denk dat je bedoelt als je op de gids klikt, dan moet je wederom op gids klikken en dan ga je terug waar je was. (dus niet op home klikken)
Zie ook hier voor informatie van de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)
P.S.
Op een forum helpen vooral klanten elkaar.
Ik heb nooit bij KPN gewerkt, dus u bent geen oud collega van mij.😉
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.