Skip to main content
Beantwoord

Wat is de laatste softwareversie voor Box 12?

• 30 september 2024
  • 4 reacties
  • 198 keer bekeken

IK heb het gevoel dat mijn modem overgeslagen wordt bij de updates. Heb 1 super wifi maar geen mesh dus voorlopig koop ik geen tweede. KPN TV+ Box bekabelt aangesloten zijn niet zichtbaar in dashboard. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @KWS53  en welkom! Het kan zijn dat jouw KPN Box 12 de update nog niet heeft gekregen. De uitrol van versie V12.C.24.05.08 gebeurt namelijk in fases. In het artikel hieronder lees je hier meer over.

Bekijk origineel

4 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16386 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2024

Hoi @KWS53  en welkom! Het kan zijn dat jouw KPN Box 12 de update nog niet heeft gekregen. De uitrol van versie V12.C.24.05.08 gebeurt namelijk in fases. In het artikel hieronder lees je hier meer over.

Dank voor de reactie, ja dat had ik al gelezen.
8 maanden geleden is er in een topic hier al over gecommuncieerd door KPN.
Duurt dus meer dan 8 maanden voordat er een software update in een zojuist (nieuw!) geleverd modem zit. Wat een efficiëncy….

shoutje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 1 maart 2025

Hier ook nog steeds versie SGEJ1000060E … wel jammer want ik was benieuwd naar het nieuwe webinterface.

Maar goed, het is pas twee jaar geleden dat men begonnen is met het uitrollen van de update dus moet ik nog even geduld hebben ðŸ™„ 

Ja best gecompliceerd een push via de kpn servers naar de boxen met de nieuwe firmware…  of komt er een monteur met een usb stick langs? Pfff het is 2025 wat een bad performance. Een splinternieuwe box uitleveren met een outdated firmware versie niet is meer van deze tijd. 

Reageer