Skip to main content
Beantwoord

V1.01.00T04.3Intermediate moden nog steeds niet geupdate?

• 13 november 2024
  • 6 reacties
  • 416 keer bekeken

Beste kpn mijn moden software versie is V1.01.00T04.3Intermediate en krijg smsjes mails dat mijn modem deze nacht word geupdate, maar blijkbaar gaat dit mis? Ik hoor graag wat u hier van denkt?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@NLDarkCloud en welkom bij de KPN Community! Ik zie dat moderator Erik je al een mention had gegeven in een topic hiervoor. 

Zie ook zijn reactie in dat topic. Daar staat alle uitleg in. 🙂 Ook hoe je kunt achterhalen of je de update uiteindelijk gekregen hebt.

Bekijk origineel

6 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7537 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2024

Hi ​@NLDarkCloud en welkom bij de KPN Community! Ik zie dat moderator Erik je al een mention had gegeven in een topic hiervoor. 

Zie ook zijn reactie in dat topic. Daar staat alle uitleg in. 🙂 Ook hoe je kunt achterhalen of je de update uiteindelijk gekregen hebt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 17 november 2024

Ik heb nog steeds V1.01.00T04.3Intermediate ik heb de moden gereset enz geen idee waarom ik de update niet krijg!? ​@Sanne van KPN 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8369 reacties
  • 17 november 2024
NLDarkCloud schreef:

Ik heb nog steeds V1.01.00T04.3Intermediate ik heb de moden gereset enz geen idee waarom ik de update niet krijg!? ​@Sanne van KPN 

Beste ​@NLDarkCloud , de update komt automatisch een keer, ik heb de update ook nog niet.

Gewoon nog geduld hebben.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2334 reacties
  • 17 november 2024

.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 november 2024

Ik heb niks aan de instellingen gedaan van de modem zo als ik hem heb gekregen zo staan de poorten!

​@Sanne van KPN 

• 13276 reacties
  • 18 november 2024

Wees maar blij! Op dit forum zijn veel meldingen over problemen met de nieuwste update. Ik hoop dat het bij mij nog een paar versies duurt voordat ik aan de beurt ben. Alles werkt prima nu en het grootste voordeel van de nieuwe versie is dat de V10 daarmee kan meedoen in een mesh netwerk. Maar vooralsnog werkt dat alleen met de SuperWifi 2, niet met de SuperWifi 1 of de ExperiaWifi. En als je helemaal geen Wi-Fi extender van kpn hebt zijn er sowieso weinig voordelen met de nieuwe versie. 

Reageer