Skip to main content
Beantwoord

Ntfs geformatteerd medium op TV+ box

• 8 december 2024
  • 9 reacties
  • 137 keer bekeken

• Topper
  • 21 reacties

Ik vraag mij af wanneer het mogelijk wordt om NTFS geformatteerde media in de TV+ box geplugged kunnen worden om bijvoorbeeld via de Kodi app af te spelen. Nu kan het alleen met Fat geformatteerde media.

Beste antwoord door TDN

@Bigj exFAT kan vanaf android 13 en je kan grote bestanden opslaan. Voor NTFS moet je externe software gebruiken

Get full access to any USB-storage from Android devices

Android TV owners who can enjoy 4k quality content at any time.
Bekijk origineel

9 reacties

• 3389 reacties
  • 8 december 2024

Daar kan KPN niets aan doen. Dat word door Google bepaald.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3492 reacties
  • Antwoord
  • 8 december 2024

@Bigj exFAT kan vanaf android 13 en je kan grote bestanden opslaan. Voor NTFS moet je externe software gebruiken

Get full access to any USB-storage from Android devices

Android TV owners who can enjoy 4k quality content at any time.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8396 reacties
  • 8 december 2024

Beste ​@Bigj de USB-poort wordt in de specificaties überhaupt niet besproken en zal derhalve ook niet ondersteund worden door KPN.

Hoe weet je dat de USB-poort alleen FAT ondersteunt en niet FAT32, NTFS of exFAT???

• 3389 reacties
  • 8 december 2024
JanD schreef:

Hoe weet je dat de USB-poort alleen FAT ondersteunt en niet FAT32, NTFS of exFAT???

Waarschijnlijk omdat die dat gewoon uitgeprobeerd heeft 😉

Het ligt niet aan de poort. Maar aan Google TV.

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 8 december 2024

Heb ik 2 jr geleden van KPN te horen gekregen. In 2 jaar kan je heel wat doorontwikkelen 😊

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • 8 december 2024

FAT32 werkt trouwens wel. (Tenminste, macOS laat “MS-DOS FAT32” zien voor een Samsung Fit Plus USB 128GB die zonder problemen werkt. Videos kunnen dan maximaal zo’n 4 GB zijn.)

• Auteur
  • Topper
  • 21 reacties
  • 8 december 2024

Dat klopt Arjan. Maar 4GB is tegenwoordig een beperking.

• 3389 reacties
  • 8 december 2024
Bigj schreef:

Heb ik 2 jr geleden van KPN te horen gekregen. In 2 jaar kan je heel wat doorontwikkelen 😊

Zials ik al schreef: KPN kan hier niets aan doen. En Google doet het gewoon niet denk ik. Die laat het zo.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1118 reacties
  • 8 december 2024
JanD schreef:

de USB-poort wordt in de specificaties überhaupt niet besproken en zal derhalve ook niet ondersteund worden door KPN

Inderdaad niet in de Kennisbank, maar wel op de KPN website (bijvoorbeeld als je de link naar “Specificaties” volgt op kpn.com/televisie/kpn-tv-box). Niet dat er meer staat dan “USB: Ja, 1 USB A poort”.

Toon inhoud
Technische specificaties KPN TV+ Box

Reageer