N.a.v. mijn opmerking in het update topic voor TV+ box Launcher versie 1.171.3 hierbij, conform het verzoek van
Het team herkent niet jouw ervaring van verschil tussen of je wel of niet uit de gids komt. Als je dat nog wel ervaart, dan is het handig om daar een filmpje van te maken. Dan kan daar verder naar gekeken worden of ze dat toch ergens kunnen reproduceren.
Zappen met p+/p- op de afstandsbediening is niet consistent, op alle (3) TV+ boxen in huis. Ik heb een filmpje gemaakt: https://vimeo.com/1048904225/f0a291e49d
0:00 Direct uit de TV-gids, terwijl het infomenu nog in beeld staat, verandert wel de info maar de stream wijzigt vertraagd na korte tijd stilstaan (zoals gedocumenteerd).
0:14 Zonder TV-gids, infomenu wordt niet getoond, wijzigt de stream direct en kan niet eerst programmatitel/zendernaam gekozen worden. Overigens maakt het in dit geval niet uit of het infomenu vooraf wel/niet getoond wordt; de TV-gids is bepalend.
Aanvullende opmerkingen:
- Sommige zenders tonen tijdens het zappen geen programmatitel/uitzendtijden (of te laat), zoals o.a. goed te zien is tussen 0:26-0:29. Hierdoor is de door KPN bedoelde werkwijze van zappen en stilstaan op selectie niet altijd goed uitvoerbaar.
- Alle TV+ boxen zijn bekabeld, via 1 Netgear switch, rechtstreeks aangesloten op het Box 12 modem naar glasvezel.
- De ingebouwde speedtest op de TV+ box geeft: ping 6ms, jitter 1ms, down 85.3, up 88.9. Een los geïnstalleerde speedtest app geeft overigens hogere up/down waarden rond 96.
Ik ben benieuwd of het KPN team het nu met het voorbeeld-filmpje wel kan reproduceren. Omdat dit niet incidenteel, maar op alle boxen in huis voorkomt lijkt mij dit een software bug.