Skip to main content
Beantwoord

SuperWiFi 2: nu huur maar ik wil ze kopen

• 4 februari 2025
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik huur nu een superwifi 2 punt maar wil dit eigenlijk kopen. Nu kan ik de huur opzeggen en dan de superwifi 2 retourneren en nieuwe bestellen maar is er een mogelijkheid om de gehuurde superwifi te kopen. Geen heen en weer verzenden en makkelijk.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Herintreder99, welkom op onze community. Allereerst bedankt voor je tip, dit zou wel een goed proces zijn! Ik neem deze mee de organisatie in. Ik verwacht er op korte termijn geen reactie op maar zoals JanD al noemt is het opzeggen en nieuwe kopen de makkelijkste route op dit moment. Je zou ook met je superwifi punten naar de winkel kunnen gaan waar ze dit meteen regelen. Ik kan me voorstellen dat ze je daar je eigen gehuurde superwifi punten weer mee kunnen geven.

Bekijk origineel

2 reacties

• 8477 reacties
  • 4 februari 2025

Beste ​@Herintreder99 zo werkt het helaas niet.

De huur moet je opzeggen, je krijgt dan een verzoek om ze gratis te retourneren.

In de lokale KPN winkel kun je zo weer 1 of meer nieuwe kopen en meteen meenemen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15557 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hoi ​@Herintreder99, welkom op onze community. Allereerst bedankt voor je tip, dit zou wel een goed proces zijn! Ik neem deze mee de organisatie in. Ik verwacht er op korte termijn geen reactie op maar zoals JanD al noemt is het opzeggen en nieuwe kopen de makkelijkste route op dit moment. Je zou ook met je superwifi punten naar de winkel kunnen gaan waar ze dit meteen regelen. Ik kan me voorstellen dat ze je daar je eigen gehuurde superwifi punten weer mee kunnen geven.

Reageer