Skip to main content
Beantwoord

Ontvang geen mailbevestiging nieuwe Combivoordeel

• 11 februari 2025
  • 14 reacties
  • 138 keer bekeken

Goedemorgen,

Afgelopen donderdag of vrijdag heb ik ESPN compleet aangevraagd met mijn combivoordeel level 3.
De keuze is gemaakt maar ik krijg de zenders niet beschikbaar.
Er staat inderdaad dat het erg druk is en dat het binnen 24 uur geregeld zou zijn.
De bevestigingsmail heb ik vooralsnog niet mogen ontvangen.

Zouden jullie willen checken of er iets is mis gegaan? of dat ik nog even geduld moet hebben.

Alvast bedankt!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@M.Kieftenbeld , was ik weer!

Dat is inderdaad jammer, ik had goede hoop maar helaas. Daarom heb ik net een ticket aangemaakt voor onze Back Office en zij gaan hier dieper induiken. Wacht dat heel even af. Kan zijn dat zij nog even contact met je opnemen en anders ontvang je bericht op het moment dat ESPN wel zou moeten werken. 

Bekijk origineel

14 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 11 februari 2025

Goedemorgen ​@M.Kieftenbeld , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Dat lijkt toch iets te lang te duren dus goed dat je hier melding van maakt. Ik duik hier graag dieper in alleen heb ik daarvoor wel jouw gegevens nodig. Zou jij daarom je profiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :)

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 11 februari 2025
Jan van KPN schreef:

Goedemorgen ​@M.Kieftenbeld , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Dat lijkt toch iets te lang te duren dus goed dat je hier melding van maakt. Ik duik hier graag dieper in alleen heb ik daarvoor wel jouw gegevens nodig. Zou jij daarom je profiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt :)

Goedemorgen Jan,

Bedankt voor de snelle reactie,

Ik heb mijn profiel ingevuld voor zover ik de gegevens bij de hand heb. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 11 februari 2025

Bedankt voor het invullen van je profiel ​@M.Kieftenbeld :)
Ik ga navraag voor je doen en kom hier bij je op terug zodra ik meer weet!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 11 februari 2025

Hoi ​@M.Kieftenbeld , ik ben even gaan kijken en zie ook al waar het fout gaat. Je mobiele abonnement staat nog een ander adres geregistreerd en daardoor wordt de koppeling niet gemaakt. Je kunt dit heel eenvoudig aanpassen via MijnKPN. Als je dat eenmaal hebt gedaan, zou dit alsnog gewoon door moeten lopen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 13 februari 2025

Hoi ​@Jan van KPN ik zag inderdaad dat het adres van mijn mobiele abbonement, nog niet op ons huidige adres is geplaatst.
Deze is gewijzigd naar het nieuwe adres, tezamen met die van mijn partner.

Dit heb ik dinsdag avond gedaan en heb vooralsnog geen mail ontvangen.
Mogelijk gaat dit nu niet vanzelf?
Zou jij nog eens willen checken of alles nu goed staat en de wijziging doorgevoerd is?

Alvast bedankt.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 17 februari 2025

Goedemiddag ​@M.Kieftenbeld :)
Ga ik voor je checken en ik kom hier dan ook zo snel mogelijk bij je op terug! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 20 februari 2025

Goedemorgen ​@M.Kieftenbeld!
Inmiddels staat ESPN hier in de systemen actief als Combivoordeel. Zijn de zenders voor jou inmiddels beschikbaar?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 20 februari 2025

Goedenavond ​@Jan van KPN,

Als ik bij mijn Combi voordeel kijk staat deze als keuze oordeel ingesteld, deze kan ik ook niet aanpassen tot begin maart.

Als ik bij mijn producten kijk, dan staat daar alleen basispakket als entertainment.

Ik heb dan ook nog geen activatie mail van KPN ontvangen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 24 februari 2025

Helder, bedankt voor de terugkoppeling ​@M.Kieftenbeld!

Ik ga hier dieper induiken en kom hier (wederom) bij je op terug zodra ik meer weet :) 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 24 februari 2025

Dag ​@Jan van KPN 

Afgelopen week heeft mijn vriendin een nieuw mobiel abonnement afgesloten.

Hiervan kreeg ik gisteren de bevestigingsmail, waarin ook staat dat de voordelen waren gewijzigd.

In deze mail stond ook dat ESPN op mijn account staat. Maar ik zie deze vooralsnog niet in mijn zenderlijst.

Mogelijke hersenkronkel; moet ik na de keuze van een voordeel bundel deze nogmaals handmatig toevoegen aan mijn entertainment? 

Dit heb ik niet gedaan, aangezien ik daar dan een abonnement voor moet afsluiten.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • 26 februari 2025

Goedemorgen ​@M.Kieftenbeld :)
Voor zaken als Netflix krijg je inderdaad een activatiemail maar voor ESPN niet. Zou je de tv ontvanger eens 1 minuut stroomloos willen maken en kijken of de ESPN zenders daarna wel te zien zijn? Dat zou namelijk wel moeten omdat het volgens mijn systemen wel gewoon al actief is. Ben benieuwd! Zo niet, laat me dit ook zo snel mogelijk weten zodat ik hier meteen actie op kan ondernemen! Maar ik heb goede hoop dat dat niet nodig zal zijn 🙏🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 26 februari 2025

Goedenavond ​@Jan van KPN 

Ook dit heb ik geprobeerd, maar helaas.

Over het algemeen kijk ik via de KPN itv app op mijn tv. Hier is hij niet beschikbaar en zojuist op het "kastje" stonden ze ook nog als niet beschikbaar.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7487 reacties
  • Antwoord
  • 27 februari 2025

Goedemorgen ​@M.Kieftenbeld , was ik weer!

Dat is inderdaad jammer, ik had goede hoop maar helaas. Daarom heb ik net een ticket aangemaakt voor onze Back Office en zij gaan hier dieper induiken. Wacht dat heel even af. Kan zijn dat zij nog even contact met je opnemen en anders ontvang je bericht op het moment dat ESPN wel zou moeten werken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 4 maart 2025

Dag ​@Jan van KPN,

Vorige week ben ik telefonisch benaderd door iemand van de backoffice. Die gaf aan dat hij er niet aan kon doen en dat hij het met zijn collega ging overleggen…

Vervolgens niet meer van gehoord. Kwam een beetje over alsof diegene er weinig zin in had om er daadwerkelijk wat mee te doen.

Morgen kan ik een nieuwe keuze maken, dus dan probeer ik dat en gaan we zien of het ditmaal wel goed gaat.

Bijdeze wil ik jou in ieder geval bedanken voor het oppakken van mijn issue.

Reageer