Skip to main content
Vraag

Overstapservice van Odido naar KPN gaat niet goed

• 5 maart 2025
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Op 25 februari heb ik KPN vast internet aangevraagd met overstapservice. Ik stap over van Odido. Ik heb de correcte gegevens ingevuld tijdens de aanvraag, toen kreeg ik een mail dat er nog gegevens zouden missen. Die heb ik inmiddels nog 3x ingevuld waarvan 2x in de KPN app en 1x via een normale PC maar als ik in de KPN app kijk staat er nog steeds dat de overstapservice niet lukt.

Nou ben ik gisteren gebeld door KPN, ik had een voicemailbericht of ik terug wilde bellen via het nummer in de sms of e-mail. Ik heb geen sms of e-mail ontvangen. En het nummer waarmee ik ben gebeld terugbel zegt ie dat ik alleen kan terugbellen met het nummer uit de sms of e-mail.

Dus het gaat lekker soepel allemaal :) maar vanmorgen heb ik Odido zelf opgezegd dus de overstapservice is niet meer nodig. Vanaf 5 april heb ik geen Odido meer dus willen jullie mij dan graag vóór 5 april maar liefst zsm aansluiten. Bedankt!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 901 reacties
  • 5 maart 2025

Ik zou de opzegging bij odido maar terugdraaien, iets zegt mij dat een overstapservice niet voor niets is bedacht.  Bovendien zelf zitten wroeten in een proces vraagt om problemen.  Gewoon bellen met kpn.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23505 reacties
  • 6 maart 2025

HI ​@wbonten, ik denk graag mee. 

Het lijkt mij ook slim om de overstap toch door ons te laten verlopen en de opzegging terug te draaien, zo weet je zeker dat je niet zonder diensten komt te zitten. Neem in dit geval ook contact met ons op om de nodige gegevens door te geven, hou dus de gegevens van Odido bij de hand. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Reageer