Na de Wifi update van KPN een week of 2 geleden ervaar ik een super slechte wifi in huis. Wifi versterkers allemaal van slag af. Gebeld met kpn en de collega aan de telefoon kan ik niks kwalijk nemen, erg geduldig en behulpzaam maar uiteindelijk na alles resetten etc werkt het nog niet naar behoren. Uiteindelijk krijg ik te horen dat het een bekend probleem is van de update en dat KPN er aan werkt. Dus ik zal de volgende update moeten afwachten! Wifi gaat er continue uit het is echt verschrikkelijk. Beste KPN kom met een oplossing. Mijn wifi deed het perfect voor de update! Waar is de service van kpn gebleven? Ik vind dit echt waardeloos!
Na de wifi versterker update erg slechte wifi
Beste antwoord door Noordzee
Hallo ​
Erik van KPN schreef:
Ja, SuperWifi 1 kan wifiproblemen geven na de update. Hier zijn verschillende oorzaken voor. En voor een groot deel van de problemen hebben we gewoon oplossingen.
Als dat niet zo is, dan kun je het beste contact opnemen met onze telefonische collega's. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je terug op een moment dat jou uitkomt. De collega die je spreekt zal met jou nogmaals de boel even doorlopen. Mocht dat niet tot resultaat leiden kan er een melding worden aangemaakt voor de achterliggende afdeling. Die nemen dan weer contact met je op voor verdere afhandeling. En die verdere afhandeling kan betekenen dat je SuperWifi 1 vervangen worden door SuperWifi 2. Maar dat is geen garantie
Ben je al teruggebeld door KPN?
Daarnaast las ik in een ander topic dat KPN werkt aan een software-update voor de SuperWiFi 1-punten.
Hou de product-updates in de gaten:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.