Skip to main content
Vraag

Wifi lampje op Box 12 knippert groen na update en krijg wifipunten niet meer aangesloten

• 23 maart 2025
  • 8 reacties
  • 41 keer bekeken

Hoi, 

Na de 2 updates doet mijn wifi het niet meer goed, groene lampje van de experiabox 12 blijft knipperen, krijg de wifi punten niet meer aangesloten, die blijven ook groen knipperen. Heb al verschillende keren geprobeerd om te resetten en opnieuw te verbinden. Voor de updates deed alles het prima, wordt er zwaar gefrustreerd van. Heb geprobeerd met de klantenservice een oplossing te vinden maar die hebben het zelfde draaiboek als de probleemoplosser app. Weet iemand een andere oplossing voor ons probleem. 

8 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 24 maart 2025

Inmiddels hebben we soms wifi, alleen het rare is dat de lampjes van de wifiversterker uit zijn als we wifi hebben. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi ​@AngeliqueEd .  Welkom bij de KPN Community.

Dit is op te lossen. Maar ik wil eerst even van je weten of je Superwifi 1 of Superwifi 2 in huis hebt? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 maart 2025

Waar kan ik dat zien? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 maart 2025

Superwifi 1 we hebben 1 etherpoort 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27514 reacties
  • 28 maart 2025

​@AngeliqueEd . Dankje. Dan is het mij duidelijk

De SW1 heeft recent een update gehad en die kan je bestaande verbinding verstoren. Gelukkig is het in de meeste gevallen, met een paar handelingen weer stabiel te krijgen.

Hier staat uitgelegd hoe dat moet:

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 maart 2025

Dank je wel, we zullen dat gaan proberen 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 29 maart 2025

Nou dat hielp ook niet, we hebben ook contact gehad met de kpn en volgens hun waren de wifipunten verouderd en konden we ze gratis ruilen, dat hebben we gedaan kregen we ook nog een rekening van 123 euro voor, niks gratis. De derde had hij niet op voorraad moeten we ook nog extra voor naar de winkel! En bedankt kpn….

Erwin van KPN
Moderator
AngeliqueEd schreef:

Nou dat hielp ook niet, we hebben ook contact gehad met de kpn en volgens hun waren de wifipunten verouderd en konden we ze gratis ruilen, dat hebben we gedaan kregen we ook nog een rekening van 123 euro voor, niks gratis. De derde had hij niet op voorraad moeten we ook nog extra voor naar de winkel! En bedankt kpn….

Dat lijkt me niet okay, ​@AngeliqueEd . Hier zou ik dan toch echt over terugbellen want als het klopt wat je schrijft is dat natuurlijk niet hoe het hoort te gaan. 

Reageer