Skip to main content
Vraag

Gratis Netflix account aangemaakt maar moet toch 18,99 euro per maand betalen

• 21 maart 2025
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Ik heb een gratis Netflix basis account aangemaakt via KPN.

doch krijg van Netflix te horen dat ik een account heb gekregen van 18.99 per maand en dat wil ik helemaal niet !  ??

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@martin Koop, dat is gek, de prijs van €18,99 zou het Premium abonnement zijn. 

Als je nu in jouw MijnKPN app kijkt, zie je daar dan een abonnement voor Netflix bij staan? Wat voor abonnement staat daar? En heb je Netflix via je KPN abonnement al geactiveerd: oftewel is het een nieuw abonnement of gebruikte je het al? 

Ik vraag me ook af of je voorheen ook een abonnement op Netflix hebt gehad, maar dan niet via je KPN abonnement maar rechtstreeks via Netflix. Mogelijk heb je nog een abonnement bij Netflix op een ander account, of kan het zijn dat het een abonnement van een account van een gezinslid thuis is? Als je inlogt via de site van Netflix, dan kan je dat abonnement bekijken en zie je ook meteen hoe de facturatie nu geregeld is (dus of dat via KPN gefactureerd wordt of rechtstreeks via Netflix).

Voor snellere hulp kan je een belafspraak maken: een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het jou uit komt en helpt je om dit uit te zoeken.

Reageer