Skip to main content
Antwoord

DIW7022: Al acht weken niks dan problemen met deze ontvanger

• March 28, 2025
  • 5 reacties
  • 162 keer bekeken

We zitten nu in week 8 met problemen met de TV ontvanger  van KPN 

Na 7 x gebeld te hebben en met vele excuses ,de ontvanger weer resetten ,andere software ,maar mijnheer in week 13 komt er een update enz enz . En ja hoor vandaag staat het beeld weer stil . Wederom alles opnieuw opstarten half uur wachten werkt weer een uur 

Ik ben er helemaal klaar mee na 35 jaar klant van KPN geweest te zijn ga ik toch een poging elders wagen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@frankxl, welkom op onze community! Waar loop je precies tegenaan? Kun je ook toelichten hoe je alles aangesloten en ingesteld hebt?

Wat betreft de updates, die kun je vinden op onze product updates pagina. Je kunt je er daar ook op abonneren (rechtsboven) dan krijg je bij iedere update een notificatie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2025

Het is de 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 31, 2025

Hoi ​@frankxl, welkom op onze community! Waar loop je precies tegenaan? Kun je ook toelichten hoe je alles aangesloten en ingesteld hebt?

Wat betreft de updates, die kun je vinden op onze product updates pagina. Je kunt je er daar ook op abonneren (rechtsboven) dan krijg je bij iedere update een notificatie!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2025

Hi Thomas 

Inmiddels weer een week verder 3 x storing gehad  weer inloggen alles opnieuw opstarten .Ik ben er helemaal klaar mee 33 jaar klant bij KPN en wat krijg je alleen maar ellende en gezeur en geen oplossing Krijg je een mail dat je 120 euro korting krijg als je 2 jaar gaat verlengen . Ik denk het toch niet . Diverse keren gezegd tegen een medewerker .Stuur een nieuwe ontvanger en een nieuwe experiabox met een monteur en krijg je te horen ,dat is niet duurzaam …………...

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

We gaan geen apparatuur ontvangen tenzij er apparatuur defect is of aan vervanging toe is. Nieuwe ontvangers of een nieuwe experiabox zouden hier waarschijnlijk het probleem ook helemaal niet oplossen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • April 2, 2025

@frankxl Ik denk dat je beter eerst de vragen kunt beantwoorden die hierboven in het 1e bericht van Thomas staan:

Waar loop je precies tegenaan? Kun je ook toelichten hoe je alles aangesloten en ingesteld hebt?