hele slechte klanten service en onbeschoft personeel maar ook personeel die er alles aan probeerde om het op te lossen. diverse malen gevraagd voor telefonisch overleg door een meerdere die wel alle bevoegdheden heeft Weert geen gehoor aan gegeven
eb vergoeding gevraagd en deze kwam op 117 euro alleen dit heeft ze zelf betaald want de facturen van februari en maart zijn gewoon afgeschreven terwijl ze geen internet en tv had.
We praten over een klant van 75 jaar die geen verstand van elektronica heeft en op leeftijd is en dan zo behandeld wordt en excuus en een bloemetje had wel heel netjes geweest
graag kom ik telefonisch in contact met een meerdere die wel bevoegd heden heeft tot een oplossing
mvg
ricardo junier
Beste antwoord door Maja van KPN
Hi ​@Fam junier, wat jammer dat er zo lang problemen waren en dat het vervolgens ook nog heel moeizaam blijkt te zijn om hier de juiste vergoeding voor te krijgen 😕
Als ik het goed begrijp, is de storing per 1 april weer verholpen en zal er een vergoeding van abonnementskosten voor de periode van 3 februari tot en met 1 april moeten worden doorgevoerd. Ruwweg gaat dat dan om 2 maanden aan abonnementskosten. Je geeft aan dat dit bij het aanvragen neerkwam op €117,-, maar dat ‘ze dit zelf heeft betaald'. Wat bedoel je daar precies mee? Dat ze de facturen betaalt heeft, dat klopt. Ons facturatiesysteem houdt geen rekening met eventuele storingen. Om dit weer recht te trekken als er tóch sprake is van een storing, gaan we abonnementsgeld vergoeden. Daarmee krijg je dan de betaalde facturen weer van ons terug 🙂
Hi ​@Fam junier, wat jammer dat er zo lang problemen waren en dat het vervolgens ook nog heel moeizaam blijkt te zijn om hier de juiste vergoeding voor te krijgen 😕
Als ik het goed begrijp, is de storing per 1 april weer verholpen en zal er een vergoeding van abonnementskosten voor de periode van 3 februari tot en met 1 april moeten worden doorgevoerd. Ruwweg gaat dat dan om 2 maanden aan abonnementskosten. Je geeft aan dat dit bij het aanvragen neerkwam op €117,-, maar dat ‘ze dit zelf heeft betaald'. Wat bedoel je daar precies mee? Dat ze de facturen betaalt heeft, dat klopt. Ons facturatiesysteem houdt geen rekening met eventuele storingen. Om dit weer recht te trekken als er tóch sprake is van een storing, gaan we abonnementsgeld vergoeden. Daarmee krijg je dan de betaalde facturen weer van ons terug 🙂
Ik heb geen reactie meer van je gezien en hoop dat dit inhoudt dat het inmiddels duidelijk is. Als je toch nog vragen hebt, hoor ik ze uiteraard graag!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.