Dag KPN,
Maandelijks word ik voor 22 euro gecharged terwijl ik nooit een tweede ontvanger heb mogen ontvangen. Dit had ik met het oude pakket wel (kaart en ontvanger), maar als ik het goed begrijp zou ik nu twee ontvangers moeten hebben. In het pakketje wat ik op had gehaald zat er maar één, waardoor ik er vanuit ging dat ik ook maar voor één wordt gecharged. Dit blijkt niet het geval.
Lijkt me dat ik dus wel recht heb op de tweede ontvanger. Kan dit bezorgd worden svp?
Groetjes,
Sander Knaapen
Adnin: reactie afgesplitst naar eigen topic
Beantwoord
Kosten Digitenne tweede ontvanger, die ik niet heb
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ha @SanderKnaapen , welkom! Top dat je je profiel al aangevuld hebt 🙂. De oude ontvanger met bijbehorende smartcard stond er nog in. Deze heb ik eruit gehaald en de kosten over juli t/m oktober, 20 euro, gecrediteerd. Deze worden op de volgende factuur in mindering gebracht. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.