Skip to main content
Beantwoord

Wat is het verschil tussen opnemen of op kijklijst zetten?

• 15 September 2024
  • 7 reacties
  • 260 keer bekeken

Wat is het verschil tussen opnemen of op kijklijst zetten? Van een bepaald programma .

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Cheese, Een kijklijst is een lijst van films, series, documentaires of andere audiovisuele media die iemand van plan is om te bekijken. Vaak maken mensen een kijklijst om bij te houden welke titels ze nog willen zien, zodat ze deze niet vergeten. Wanneer je een programma daadwerkelijk opneemt blijft deze nog 1 jaar voor beschikbaar om terug te kijken. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is. 

Bekijk origineel

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hi Cheese, Een kijklijst is een lijst van films, series, documentaires of andere audiovisuele media die iemand van plan is om te bekijken. Vaak maken mensen een kijklijst om bij te houden welke titels ze nog willen zien, zodat ze deze niet vergeten. Wanneer je een programma daadwerkelijk opneemt blijft deze nog 1 jaar voor beschikbaar om terug te kijken. 

Ik hoop dat het zo duidelijk is. 

• Nieuwkomer
  • 8 december 2024

Ls

ik maak een kijklijst van films uit het pluspakket aan in de tv KPN app.

deze lijst kan ik niet vinden op de tv via de KPN box. Is di wel mogelijk. Ik wil de films namelijk zien op de TV

met vriendelijke groet,

frans

PeterG
Superuser
  • 8 december 2024

Hmm. Functie was onbekend voor mij. Waarschijnlijk omdat ik die gebruik om opnames in te stellen. Dat is mijn "kijklijst".

Op de ontvangers is kijklijst niet aanwezig ​@Franspep . Zelfs niet op de TV+. Dus ook niet gekoppeld. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8 december 2024

Beste ​@Franspep volgens mij bestaat een kijklijst alleen bij een aantal streamingdiensten, zoals Videoland en Disney+ is mijn ervaring ​@PeterG 

Als je dan een serie aan het volgen bent, staat die in de kijklijst en kun je het gemakkelijk terugvinden.

PeterG
Superuser
  • 8 december 2024

Kijklijst is er ook in de TV+ app op tablet en smartphone ​@JanD .

Als je opnemen hebt heeft de kijklijst naar mijn mening niet veel nut.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8 december 2024

Beste ​@PeterG , weer wat geleerd, ik gebruik uitsluitend ‘ouderwets’ tv kijken via de box, de toeters en bellen gebruik ik zelden.

PeterG
Superuser
  • 8 december 2024

Hoi ​@JanD 

De enige toeters die ik gebruik zijn opnemen (dat kan al sinds 1976 met VHS) en live pauzeren. Wat ik meer dan 20 jaar geleden al kon met m'n toenmalige VHS / HDD recorder. 

Verder aantal apps tegenwoordig. 

Reageer