Skip to main content
Vraag

Was er een KPN medewerker aan de deur?

• April 25, 2026
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Gisteren middag stond er een kpn medewerker voor mijn. Of niet? Hij begon met mij chef te noemen. Daar hou ik al helemaal niet van. Hij stelde zich niet voor. Had geen zichtbare kpn jas of iets dergelijks aan. Toen ik vroeg wat hij voor kwam begon hij over dat van kpn was en iets over een modem. Ik vertrouwde het niet dus ik zei dat ik geen interesse had. Toen begon hij met Ach meneertje meneertje zoek het zelf maar uit dan. Bel het callcenter maar.  Ik heb de deur dicht gedaan.  Ik ben al jaren bij de kpn maar dit soort gedrag zit mij niet lekker dus ik ben direct over gestapt naar Ziggo.  Maar ik vraag mij nu af, was dit wel een kpn medewerker. Ik kan mij bijna niet voor stellen dat er een zo een onbeschoft iemand voor de kpn werkt.

5 reacties

Ik heb de titel behoorlijk verprutst. Kan het zo te zien ook niet aanpassen. Ik bedoelde 'Was dat een kpn medewerker aan de deur?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • April 25, 2026

Als u geen afspraak had voor een monteur dan heeft er goed aangedaan om het gesprek te beëindigen. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 25, 2026

Ga er inderdaad maar vanuit dat dat geen KPN-medewerker was. Want die kunnen zich legitimeren. En bovendien komen ze voor een modem echt niet onaangekondigd aan de deur. Het proces van een modem vervangen loopt heel anders, nl via een omwisselpunt bij jou in de buurt. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 25, 2026

Ga er inderdaad maar vanuit dat dat geen KPN-medewerker was. Want die kunnen zich legitimeren. En bovendien komen ze voor een modem echt niet onaangekondigd aan de deur. Het proces van een modem vervangen loopt heel anders, nl via een omwisselpunt bij jou in de buurt. 

Dit is niet geheel waar, volgens mij loopt er nu een actie voor V7 en V8 modems met klanten welke vaste telefonie hebben. Maar hier is ook een mail en brief over gestuurd. Deze werken namelijk over enkele maanden niet meer voor vaste telefonie. Dan nog is het taalgebruik natuurlijk onacceptabel en hoort er gewoon uitleg te zijn op een nette manier.

Heb geen mail , bericht of brief ontvangen over mijn modem. Maar dan zou het dan toch een kpn medewerker kunnen zijn geweest. Tamelijk onbeschofte vent dan. Bedankt voor alle berichten.