Skip to main content
Vraag

Bij verwijderen Flikken Maastricht s17 uit geplande opname wordt s20 ook verwijderd

• April 18, 2026
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Len B
Topper

5 reacties

Len B
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • April 18, 2026

😔 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 18, 2026

Klopt Len. Alle seizoenen zijn gekoppeld. Dus oude planningen ook niet verwijderen als je de serie wilt blijven opnemen. 

Flikken Maastricht is in NPO Start beschikbaar. Zonder abonnement. 

Vanaf seizoen 1 !!

Tot en met de laatst uitgezonden aflevering van seizoen 20.

Dus waarom nemen 'we' het eigenlijk op? 😁🤔

Len B
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • April 18, 2026

Dus waarom nemen 'we' het eigenlijk op? 😁🤔

A - Ik neem altijd programma’s op en kijk zelden live TV.

B - Dit nog één van de weinige leuke Nederlandse series is.

C - Puur omdat al die reclame mijn strot uitkomen.

D - Om op een later tijdstip een aantal afleveringen achter elkaar af te kijken en je maar 1 week terug kan kijken.

PS.  Het blijft wel heel apart dat er alleen naar de naam van het programma gehandeld wordt voor het verwijderen en niet naar de zender , serie/jaartal en/of aflevering !

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 18, 2026

Euh. Je hebt de "vraag" niet begrepen. En ook dat ie retorisch was.

ALLE afleveringen van ALLE seizoenen Flikken Maastricht staan gratis bij NPO Start. Opnemen van deze serie is dus eigenlijk helemaal niet nodig. 

A dito

C er zit helemaal geen reclame in uitzendingen op npo. NPO neem ik eigenlijk daarom nooit op. RTL en Talpa wel. En BBC NL.

D één week terugkijken probleem heb je niet bij npo start. En alles kachelt achter elkaar door i.t.t. opnames kpn. De afleveringen staan op zichzelf. Dan heb ik geen behoefte ze achter elkaar te kijken. Één per avond 😉 is dan wel genoeg. 

PS. Geplande maar lege opnames nemen geen ruimte in, hè. 

Len B
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • April 18, 2026

Euh. Je hebt de "vraag" niet begrepen. En ook dat ie retorisch was.

ALLE afleveringen van ALLE seizoenen Flikken Maastricht staan gratis bij NPO Start. Opnemen van deze serie is dus eigenlijk helemaal niet nodig.

*Ik gebruik nooit dát NPO Start , Flikken Maastricht is nagenoeg

het enige programma wat ik opneem en op deze manier opnemen doe ik

al jaren , al toen ik nog 2 Sony DVD-recorders [2009 ?] gebruikte om

programma’s op te nemen !     [ En ja 2 , daar kon

je maar 1 programma op hetzelfde tijdstip opnemen met toen nog

de COAX-kabel. ]

A dito

C er zit helemaal geen reclame in uitzendingen op npo. NPO neem ik eigenlijk daarom nooit op. RTL en Talpa wel. En BBC NL.

*Ook niet in 192TV op 113 maar wel in de kanalen RTL 4 5 7 8 , SBS 6 en 9 , NET 5 , Veronica , STAR Channel , etc etc .

D één week terugkijken probleem heb je niet bij npo start. En alles kachelt achter elkaar door i.t.t. opnames kpn. De afleveringen staan op zichzelf. Dan heb ik geen behoefte ze achter elkaar te kijken. Één per avond 😉 is dan wel genoeg. 

*Tis maar wat je je wil en wat je gewend bent , ik zal mij er eens in verdiepen.

PS. Geplande maar lege opnames nemen geen ruimte in, hè.

*Klopt , het opruimen van geen geplande programma’s was bij de oude

ARRIS  geen probleem , gewoon een oude gewoonte !