Skip to main content
Antwoord

Drie maanden gratis Amazon Prime bij KPN lukt niet te activeren

• October 15, 2025
  • 8 reacties
  • 113 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+8

Hoi, ik ontving een aantal dagen geleden een aanbod van 3 maanden gratis Amazon Prime, maar het lukt me niet om deze gratis in mijn abonnement te krijgen.  Ik moet er dan voor gaan betalen. Navraag levert geen oplossing op.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@kevster, ik begin direct met aanbieden van excuses voor de mail die jij ten onrechte hebt ontvangen. Door een kortstondige storing in het administratieve systeem zijn op 1 dag deze mails verstuurd naar een verkeerde groep klanten.

Klanten die ooit al gebruik gemaakt hebben van Amazon Prime die zijn uitgesloten van deze actie. Door een verstoring is deze mail dus ten onrechte naar jou gestuurd. Normaal gezien draait er een screening op de achtergrond, waardoor er dus niet naar alle klanten zomaar een actieaanbod e-mail wordt gestuurd. Deze screening heeft dus 1 dag niet gewerkt. 

8 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 15, 2025

Heb je de aanbieding al eerder gebruikt via KPN?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 15, 2025

Hallo ​@kevster ,

Mogelijk heb je al eens eerder drie maanden gratis Amazon Prime gehad? Dan is het belangrijk om de kleine lettertjes erbij te lezen en dan staat er: “..Als je deze aanbieding nog niet eerder hebt gebruikt”

Zie hier een vergelijkbaar topic: 

Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 15, 2025

Dat is al langer dan 1 jaar geleden.  Bovendien is het onzin om mij dit aanbod te doen als ik niet in aanmerking kom. Voor de duidelijkheid mijn laatste prime actie is al anderhalf jaar geleden. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 15, 2025

Dat is al langer dan 1 jaar geleden.  

Dat maakt niet uit. Dan heb je de drie maanden gratis periode al gehad. En kun je er nu niet nogmaals van gebruik maken. 

Check dat andere topic maar. Daar was het ook ruim één jaar geleden. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 15, 2025

Dat is al langer dan 1 jaar geleden.  Bovendien is het onzin om mij dit aanbod te doen als ik niet in aanmerking kom. Voor de duidelijkheid mijn laatste prime actie is al anderhalf jaar geleden. 

Dit vermoedde ik al, daarom kan het niet. Dat het een jaar terug is, maakt niets uit.
https://www.kpn.com/entertainment/amazon-prime

Forum|alt.badge.img+8
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • October 15, 2025

Waarom krijg ik dan de email?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • October 15, 2025

Waarom krijg ik dan de email?

Dat krijgt elke klant, het mailing systeem kan niet jouw geschiedenis inzien.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 18, 2025

Hallo ​@kevster, ik begin direct met aanbieden van excuses voor de mail die jij ten onrechte hebt ontvangen. Door een kortstondige storing in het administratieve systeem zijn op 1 dag deze mails verstuurd naar een verkeerde groep klanten.

Klanten die ooit al gebruik gemaakt hebben van Amazon Prime die zijn uitgesloten van deze actie. Door een verstoring is deze mail dus ten onrechte naar jou gestuurd. Normaal gezien draait er een screening op de achtergrond, waardoor er dus niet naar alle klanten zomaar een actieaanbod e-mail wordt gestuurd. Deze screening heeft dus 1 dag niet gewerkt.