Skip to main content
Beantwoord

Geen activatiemail van Netflix ontvangen

• 27 maart 2025
  • 3 reacties
  • 24 keer bekeken

Goedendag,

Ik heb recent gratis netflix toegevoegd maar heb geen activatie mail hiervan ontvangen.

m.v.g

Giovanni

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Giovanni de Graaff, welkom hier. Wij kunnen dat niet wijzigen. Om dit te herstellen, zet je gratis Netflix weer uit. Dit kan in je MijnKPN omgeving. Nadat dit verwerkt is, kun je Netflix opnieuw toevoegen. Je krijgt dan een nieuwe activatiemail.

Maar voor je dat opnieuw toevoegen doet, zorg voor een aantal andere dingen. Want het feit dat dit gebeurde wijst erop dat derden ongeoorloofd toegang hebben tot jouw e-mail, en waarschijnlijk de activatiemail hebben onderschept.

Dus, wijzig het wachtwoord van je e-mail, en stel daarop aanvullende beveiliging in zoals tweetrapsverificatie zodat dit niet nog een keer kan gebeuren.

Als je hetzelfde wachtwoord bij meerdere accounts gebruikte, wijzig dan ook bij die accounts je wachtwoord. 

Bekijk origineel

3 reacties

Nu zie ik dat er een gehackt e.mail adres is gebruikt    gcgraaff***NL@wick.net.co

kunt u deze verwijderen van mijn gegevens ?

Admin: mailadres aangepast i.v.m. privacy

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28458 reacties
  • Antwoord
  • 30 maart 2025

Hoi ​@Giovanni de Graaff, welkom hier. Wij kunnen dat niet wijzigen. Om dit te herstellen, zet je gratis Netflix weer uit. Dit kan in je MijnKPN omgeving. Nadat dit verwerkt is, kun je Netflix opnieuw toevoegen. Je krijgt dan een nieuwe activatiemail.

Maar voor je dat opnieuw toevoegen doet, zorg voor een aantal andere dingen. Want het feit dat dit gebeurde wijst erop dat derden ongeoorloofd toegang hebben tot jouw e-mail, en waarschijnlijk de activatiemail hebben onderschept.

Dus, wijzig het wachtwoord van je e-mail, en stel daarop aanvullende beveiliging in zoals tweetrapsverificatie zodat dit niet nog een keer kan gebeuren.

Als je hetzelfde wachtwoord bij meerdere accounts gebruikte, wijzig dan ook bij die accounts je wachtwoord. 

• 8495 reacties
  • 30 maart 2025

en stel daarop aanvullende beveiliging in zoals tweetrapsverificatie zodat dit niet nog een keer kan gebeuren.

Daarom vind ik het ook zo belangrijks dat KPN Webmail dit gaat ondersteunen ​@Erik van KPN 

Reageer