Skip to main content
Beantwoord

Graag Spotify Premium opzeggen waar ik al vele malen contact voor heb opgenomen

• February 20, 2026
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste KPN,

In dit bericht meld ik een Spotify probleem dat kennelijk vaker voor gekomen is. Graag zou ik mijn Spotify abonnement willen opzeggen, ik heb hiervoor al meerdere keren contact opgenomen met KPN klantenservice en Spotify die allebei mij niet verder kunnen helpen.

Dus bij deze zou ik graag willen vragen of iemand het abonnement stop kan zetten.

ik hoor graag van jullie terug.

met vriendelijke groet, Connor Charlesworth

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@C_C, welkom allereerst bij onze community. 

Ik denk uiteraard graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul daar ook je Spotify gebruikersnaam in, dat weet ik zeker om welk account het gaat. 

Ik hoor graag van je. 

5 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 22, 2026

Ik denk uiteraard graag mee. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Vul daar ook je Spotify gebruikersnaam in, dat weet ik zeker om welk account het gaat. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 22, 2026

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex, dank voor je bericht. Ik heb mijn profiel ingevuld maar weet niet of dit de KPN gegevens zijn die relevant zijn voor je, dit komt omdat de gegevens op een andere naam staan dan mijzelf.

Wel is de spotify met mijn gegevens dus hopelijk is dat wel goed. Als de KPN gegevens veranderd moeten worden hoor ik het graag.

vriendelijke groet, Connor

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 24, 2026

Dankjewel voor de gegevens. Spotify is opgezegd per 23 februari, op de nieuwe factuur zou dit niet meer zichtbaar mogen zijn. 

Laat het me hier weten mocht dit wel het geval zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2026

Dankjewel voor de gegevens. Spotify is opgezegd per 23 februari, op de nieuwe factuur zou dit niet meer zichtbaar mogen zijn. 

Laat het me hier weten mocht dit wel het geval zijn.

Hoi Alex, je vermeldt in je bericht dat Spotify 23 Februari opgezegd is maar toch staat er nog steeds dat het premium plan loopt. Heeft dit een paar dagen nodig om te registreren of hoort het direct te stoppen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi ​@CC, je bedoelt dat wanneer je inlogt op Spotify dit nog ziet? Dat kan kloppen, het kan eventjes duren tot het losgekoppeld is. Dit gebeurt automatisch, geen zorgen dus. 😊