Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik Amazon Prime deactiveren?

• December 15, 2025
  • 6 reacties
  • 16 keer bekeken

Een poosje geleden heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding om 3 maanden gratis gebruik te maken van Amazon Prime. Omdat ik eigenlijk geen gebruik van maak wilde ik deze opzeggen via KPN. 

Als ik echter In mijn abonnement kijk dan is het mogelijk om deze op te zeggen maar zodra ik er met mijn muis naartoe ga dan kan ik er niet op klikken. Dus daarna naar de site van Amazon gegaan om te proberen daar op te zeggen en daar staat dat het account wordt beheerd door KPN. 

Iemand enig idee hoe ik op moet zeggen?

6 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 15, 2025

Je gaat naar MijnKPN, vervolgens naar Producten en daarna naar Entertainment.
Daar moet u op de - drukken om het te verwijderen en daarna bestelling afronden.
https://www.kpn.com/shop/entertainment?icid=mkweb

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2025

Helaas werk dat niet. Ik kan niet op de - drukken.  Amazon staat wel in mijn Entertainmentlijst maar het lijkt erop dat het niet is geactiveert terwijl ik wel kan inloggen en films kan kijken. Heb ook al een andere browser geprobeerd, dit werkte ook niet. 

Ik zie zojuist volgende melding bovenin het scherm staan 'Je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.'

In elk geval bedankt voor de moeite. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 15, 2025

Heb je hem toevallig als keuzevoordeel geselecteerd ​@MichelSu ?
Keuzevoordeel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2025

Nee, netflix wel maar daar kan ik ook niet op de - drukken. 

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 15, 2025

Ik heb hetzelfde, misschien dat ​@Noordzee of ​@RBxx even kan kijken hoe het bij hun is.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 15, 2025

Hallo ​@MichelSu .

Dit is de instructie volgens de kennisbank: 

Hoe kan ik mijn Amazon Prime Video abonnement opzeggen?

Jammer dat je Amazon Prime Video wilt opzeggen. Dit regel je gemakkelijk zelf.

Als je een Amazon Prime-lidmaatschap wilt opzeggen, kies je op Amazon ‘Bewerken’ onder Prime-lidmaatschap.

Lukt het niet? Neem dan contact op met de klantenservice: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier: