Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik Netflix vervangen door Disney+ zonder dat abonnement wijzigt?

• September 17, 2026
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Hoe doe ik dat zonder dat mijn abo wijzigd.

4 reacties

JanD
Wijsgeer
  • September 17, 2026

Misschien gewoon Netflix opzeggen en een abo nemen bij Disney, dit zijn opties en maken geen deel uit van je standaard abo als je het via KPN laat lopen.

@Charless 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 17, 2026

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Charless. Soms wil je gewoon even simpel wisselen tussen een streamingdienst zonder dat het al teveel gedoe kost. Ik snap je helemaal. 

Heb je iets gehad aan de de link die ​@Noordzee hierboven geeft? Voor de volledigheid is dit de instructie: 

Jouw keuzevoordeel kies je in jouw Combivoordelen overzicht in MijnKPN. Dat doe je zo:

1. Log in in MijnKPN en ga naar je ‘Profiel’
  2. Klik op 'Combivoordeel'
  3. Kies daarna voor ‘ik wil een ander keuzevoordeel’

Dit geldt wel alleen als het gaat om Combivoordeel. Als je Netflix als extra betaalde dienst aan je abonnement hebt toegevoegd, dan kun je dat ook weer wijzigen via MijnKPN en daarmee gelijk Disney+ toevoegen. Je doet dit door te gaan naar Producten en vervolgens kies je voor ‘Voeg entertainment toe’. Daar selecteer je het juiste abonnement en dan ben je op de plek waar je je Entertainment kunt beheren. 

Laat maar weten of het gelukt is. Je kunt ook altijd telefonisch contact met ons opnemen om dit te regelen. Dat gaat het makkelijkste via een terugbelafspraak. Je wordt dan direct gebeld door iemand op een moment wat het beste voor jou uitkomt. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2026

Heb je iets gehad aan de de link die ​@Noordzee hierboven geeft? Voor de volledigheid is dit de instructie: 

Haha, dat was ik niet. Maar goed, bij deze alsnog 😉: