Skip to main content
Beantwoord

Netflix via de KPN TV+ box blijft op 25% of 89% hangen.

• January 5, 2026
  • 60 reacties
  • 855 keer bekeken

Toon eerste bericht

60 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 11, 2026

Ik ervaar het probleem met Netflix ook. Audio en een laadscherm dat bij een percentage blijft hangen. Herstarten van de de tv+ werkt bij mij tot nu toe wel. Maar kost wel veel tijd elke keer. 

Zie oplossing hierboven.

We moeten wachten totdat KPN de Android TV versie upgrade naar versie 14.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

We zien inderdaad meer meldingen over Netflix. Het issue heeft de aandacht van het TV team. 

• Topper
  • March 13, 2026

Ik zie ‘gelukkig’ mede lotgenoten ;)

Ik heb hetzelfde probleem. Ik had al met KPN gebeld maar daarvan moest ik alles resetten en uiteindelijk zouden ze mij een nieuw kastje sturen. Tot op heden heb ik die niet ontvangen. Logisch hier zit niet het probleem. Bij 25% stopt Netflix en heeft geen zin meer. Ik heb nog niet zo lang KPN+ en sinds die tijd ervaar ik het. Daarvoor nooit problemen.

Ik gebruik: Firmware 0.37.6 en Launcher 1.217.3.

Het is superirritant. Zit er al schot in het oplossen van deze bug?

Louwrens

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 13, 2026

De Arris VIP 5202, Arris VIP 2952 en de Arcadian HMB 2260 werken met het besturingssysteem van Linux. 

Dat is niet vergelijkbaar.

En deze 3 zijn geen mediaboxen.

De Sagemcom DIW7022 (ook wel KPN tv+ box genoemd) werkt met Android Tv als besturingssysteem.

En dit is een echte mediabox.

Alleen is Andrid TV versie 11 veel te oud, zie mijn eerdere reactie.

Het is geen bug in dit geval, maar een probleem van de oude Android TV versie 11.

Dit kreeg ik als antwoord van Netflix.

Hopelijk zet KPN Android TV versie 14 er snel op.

• Topper
  • March 13, 2026

Heb het ook met YouTube. Maar dan zijn de films zwart en zit er geen beweging in.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 13, 2026

Heb het ook met YouTube. Maar dan zijn de films zwart en zit er geen beweging in.

Zelfde probleem.😉

Hopelijk zet KPN de Android TV versie 14 er snel op.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@joop2011 je wens om android 14 is bekend, je hoeft dit niet elk bericht te noemen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • March 13, 2026

@joop2011 je wens om android 14 is bekend, je hoeft dit niet elk bericht te noemen.

Beste Thomas, dat begrijp ik. Maar ik geef het aan een mede klant door zodat hij / zij weet wat de oorzaak i.v.m. Netflix (en ook andere streamingdiensten en YouTube) is.😉

• Topper
  • March 13, 2026

Beste Thomas, dat begrijp ik. Maar ik geef het aan een mede klant door zodat hij / zij weet wat de oorzaak i.v.m. Netflix (en ook andere streamingdiensten en YouTube) is.😉

Ja hoor, bedankt.. Hoef ik niet het hele draadje te lezen.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • March 13, 2026

Joop jij doet ook alsof het met androidtv 14 opgelost is dat is ook niet zeker.

En jij doet ook overkomen dat iedereen het heeft maar zoals je weet heb ik het dus niet.

Me ouders op 2 boxen ook niet.

Wacht geduldig af zou ik zeggen tot ze wat uitbrengen.

Ik heb ook op een forum gelezen dat Netflix zelf ook op hun platform een update heeft gedaan waardoor dit nu optreed dus het is ook wellicht niet eerlijk om te zeggen het ligt alleen aan KPN.