Skip to main content
Beantwoord

Spotify opzeggen lukt niet

• 26 juli 2024
  • 12 reacties
  • 82 keer bekeken

Ik zit met het zelfde probleem, kom er niet van 🤬

kpn kom met een oplossing!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Nee, dat is het niet dan. Het is ook iets wat je zelf niet kunt oplossen, wij moeten daarvoor een melding aanmaken. Dat wil ik voor je doen, ik heb alleen nog geen gegevens 🙂

Gaat het om Spotify bij je Thuis abonnement of bij een mobiel abonnement? Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen met de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant? Als het om een mobiel abonnement gaat zijn het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN ook nodig. Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.

Bekijk origineel

12 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12991 reacties
  • 30 juli 2024

Op een forum helpen klanten elkaar.😉

Heb je het abonnement via KPN afgesloten?

Zo ja, ga naar MIJNKPN en daar kan je hem opzeggen.

Als je hem hebt uitgevinkt, gaat het naar je winkelwagentje, ga daarheen om het te bevestigen

Of bel gratis 0800-0402.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Bernardver, ik zag dat je hier 5 maanden geleden ook een topic over had. We denken graag met je mee, maar daarvoor hebben we wel wat meer informatie nodig. Wat lukt er precies niet, waar loop je tegenaan?

Lukt het niet om het in MijnKPN te stoppen bijvoorbeeld? Of iets anders? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 30 juli 2024

Nee dat lukt dus niet, vandaar dat ik al een paar x heb gebeld met KPN. Die zeggen dat ik bij spotify moet wezen en spotify zegt weer dat ik bij KPN moet zijn.  heb toen weer gebeld met KPN Maar kunnen me niet verder helpen. 

Ik wacht nu maar tot februari dan loopt mijn contract af en ga ik met alles weg bij KPN. 

Jasper van KPN
Moderator

Is er ook gezegd waarom het niet opgezegd kan worden? Ik heb een vermoeden wat het zou kunnen zijn, staat het als een Online Aankoop op de factuur?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 31 juli 2024

Ja dat klopt! Ze zeggen dan ook dat ik dat in stellingen heb ingesteld bij betalingen met Apple Pay maar dat heb ik niet 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16272 reacties
  • Antwoord
  • 1 augustus 2024

Nee, dat is het niet dan. Het is ook iets wat je zelf niet kunt oplossen, wij moeten daarvoor een melding aanmaken. Dat wil ik voor je doen, ik heb alleen nog geen gegevens 🙂

Gaat het om Spotify bij je Thuis abonnement of bij een mobiel abonnement? Zou je jouw profiel volledig kunnen invullen met de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant? Als het om een mobiel abonnement gaat zijn het 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN ook nodig. Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je aan de slag.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 december 2024

Ik zie nu dit bericht nu pas. maar heb mijn profiel ingevuld. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16272 reacties
  • 9 december 2024

Welkom terug ​@Bernardver, ik heb de gegevens doorgegeven aan de achterliggende afdeling die het voor ons kan stoppen. Als ik er een terugkoppeling op heb deel ik het hier met je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 9 december 2024

Dank je wel! Dat zou fijn zijn. 

groeten, Bernard

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16272 reacties
  • 12 december 2024

Ik heb een terugkoppeling ​@Bernardver, Spotify is gestopt! Ik heb ook een vergoeding klaargezet, zodat dat deel ook gecorrigeerd is. Dat zal je op de volgende factuur zien staan. Als een vergoeding hoger is dan het maandbedrag wordt het met de factuur verrekend en het resterende bedrag wordt naar je overgemaakt.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 12 december 2024

Goedemiddag, 

daar ben ik blij om! fijn dat het is opgelost.

Ik zal de factuur afwachten  

groeten, Bernhard 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16272 reacties
  • 13 december 2024

Graag gedaan! Ik ga er vanuit dat het klopt met die factuur, en anders weet je ons te vinden. of met andere dingen in de toekomst natuurlijk.

Reageer