Skip to main content
Beantwoord

Viaplay abonnement omzetten naar variant zonder reclame

• 3 februari 2025
  • 7 reacties
  • 1820 keer bekeken

hoe kan ik mijn basis viaplay abonnement omzetten naar viaplay zonder reclame 

Beste antwoord door PeterG

De nieuwe abonnementen van Viaplay gaan 3 maart in, ikke48.

Als je het via kpn betaalt kun je tot medio mei niet naar Viaplay Standaard à € 21,99.

Via kpn factuur nog even alleen Viaplay Basis à € 19,99.

Dus kijk het letterlijk even aan de eerste 2 maanden van het F1 seizoen. Ik denk dat het nog wel meevalt. Vast niet zulke lange splitscreen reclameblokken als via de Duitse RTL. 

Admin: samengevoegd met al lopend topic

Bekijk origineel

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 3 februari 2025

Hallo ​@ikke48 ,

Dat kan op dit moment (nog) niet bij KPN. De verwachting is dat dit later dit jaar wel mogelijk gaat worden. 

Voor de volledigheid : 

Het Viaplay abonnement wordt vanaf 3 maart 2025 Viaplay Basis (met reclame) en kost dan 19,99 per maand.

bron : https://www.kpn.com/entertainment/viaplay?q=viaplay+

Een alternatief is om Viaplay rechtstreeks bij hun af te sluiten. Maar dan mis je wel de mogelijke entertainmentkorting die je bij KPN onder voorwaarden kunt krijgen 

https://viaplay.com/nl-nl/

• Nieuwkomer
  • 3 februari 2025

viaplay basis naar viaplay zonder reclama

PeterG
Superuser
  • 3 februari 2025

De nieuwe abonnementen van Viaplay gaan 3 maart in, ikke48.

Als je het via kpn betaalt kun je tot medio mei niet naar Viaplay Standaard à € 21,99.

Via kpn factuur nog even alleen Viaplay Basis à € 19,99.

Dus kijk het letterlijk even aan de eerste 2 maanden van het F1 seizoen. Ik denk dat het nog wel meevalt. Vast niet zulke lange splitscreen reclameblokken als via de Duitse RTL. 

Admin: samengevoegd met al lopend topic

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@ikke48 Ik zag dat je twee topics had aangemaakt. Ik heb ze samengevoegd om verwarring te voorkomen. 

• Deelnemer
  • 17 maart 2025

Nou, het blijken dus WEL lange splitscreen blokken te zijn. Ik hoop dat KPN snel de optie biedt om Viaplay abonnementen om te zetten. Anders zeg ik het via KPN op en neem ik een los abbo… 

• Nieuwkomer
  • 17 maart 2025

voor mij het zelfde .,kom op kpn reageer eens een beetje sneller .

erger me eigen vreselijk aan die reclame

• Nieuwkomer
  • 13 april 2025

Vandaag voor het eerst dit jaar een race live gekeken (met reclame). Kansloos. Heb VP meteen opgezegd. Kijk wel via F1TV.  Heb toch geen behoefte aan dertig identieke voor- en napraatprogramma’s en al helemaal niet aan dat infantiele gedoe met Coronel en Kamphues. Was net blij dat we daarvan af waren met de overstap van Ziggo. Vind overigens het commentaarduo van VP helemaal prima (mag ook wel eens gezegd), maar die kan ik via F1 ook volgen.

Reageer