Skip to main content
Vraag

Wijzigen Videoland Plus naar Premium lukt niet via de site

• 2 februari 2025
  • 7 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Iemand enig idee hoe ik het abonnement kan upgraden?

Via de app of site kan ik het alleen stop zetten.

Of moet ik het stop zetten en rechtstreeks bij Viedoland afsluiten?

ALvast bedankt, JT

PeterG
Superuser
  • 2 februari 2025

Het zou wel moeten kunnen. Volgens http://kpn.com/videoland verkoopt kpn beide vormen.

Waarom wil je trouwens naar Premium? Enige voordeel wat ik kan vinden is dat je dan met 4 gebruikers tegelijk online kunt streamen. Volgens mij dienen die dan via hetzelfde IP te kijken.

Via Plus kunnen 2 gebruikers tegelijk streamen. 

Overige voorwaarden zijn voor zover ik kan nagaan gelijk.

Via MijnKPN zou je het moeten kunnen aanpassen. Ik zie echter in MijnKPN ook de mogelijkheid niet om van Plus naar Premium te gaan.

• Nieuwkomer
  • 2 februari 2025

Met drie kinderen die Winter vol Liefde willen kijken voorkomt het wel wat discussies 😎 overigens is er ook de optie via de ontvanger maar daar krijg ik foutmelding STB-wg-14, wel een duidelijke gebruikersvriendelijke code 🤷 

PeterG
Superuser
  • 2 februari 2025

1 (één) programma hoef je natuurlijk niet op 3 (drie) televisies binnen één huishouden te kijken natuurlijk. 

En is dat programma niet ook gewoon via de tv zender RTL 4 (?) te zien?????

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2 februari 2025

Haha ​@PeterG geloof mij maar, dat is wel echt de nieuwe werkelijkheid! Het is ergens zo gek, maar ook ik betrap mezelf wel eens dat ik aan tafel zit en via mijn mobiel dezelfde zender/programma kijk als een paar gezinsleden achter de TV. 🙈

@JTuitBest Heb je al lang Videoland? Bij de laatste prijsverhoging vorig jaar had je de keuze om je abonnement één jaar vast te zetten voor dezelfde prijs ipv de verhoging. Je kan dan tussentijds je abonnement niet wijzigen.

PeterG
Superuser
  • 2 februari 2025

Ik heb me nooit vastgelegd voor dat jaar en betaal nu gewoon de huidige Plus prijs ​@ikheetjeff .

En ook hier geen optie te zien om op te waarderen. 

Enne. We moeten een beetje zuinig zijn met energie. Tegenwoordig nog meer.

Bij ons wordt er dus één programma per apparaat gekeken. Leuker ook. Kun je ook nog sparren met de mede kijkers óver het programma. 

Zo doen we het al sinds er in de 70-er jaren meer dan één tv in huis is.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2 februari 2025

@PeterG Ik snap je helemaal!

Over de prijsverhoging: per 26 augustus 2024 is Videoland duurder geworden met één euro. Nu betaal je voor Premium 12,99 euro en voor Plus 10,99. Dat was dus 11,99 en 9,99 euro.

Alleen je kon toen ook een jaar nog de 11,99 of 9,99 vast zetten. Je kan dan niet tussendoor wijzigen.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JTuitBest Is het allemaal een beetje gelukt? Mocht je vast blijven lopen dan kun je ook even contact zoeken met de klantenservice. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt!

Reageer