Ik heb 2 Experia Wifi's gekregen. De eerste indruk is dat het echt een verbetering is. Alleen doordat deze de Wifi op mijn Experiabox uit zet, is mijn gastennetwerk verdwenen en dat is voor mij toch wel een groot gemis.
Is er misschien iemand die een oplossing heeft, zodat ik toch mijn gastennetwerk weer in gebruik kan nemen?
Beantwoord
Gastennetwerk in combinatie met Experia Wifi
Beste antwoord door wjb
Bastiaan81 schreef:
Ik wil het netwerk wel echt gescheiden hebben, daarnaast vind ik de maximale bandbreedte die je in kan stellen wel fijn. Maar als ik dat wil is de enige optie dus om het handmatig weer aan te zetten als hij verbinding gemaakt heeft met het "beheersysteem"?
Dat gaat dus helaas niet lukken zolang die Experia WiFi's de wifi van de Experia Box uit blijft zetten.
Als je een volwaardig gastnetwerk wilt hebben, dan zijn er drie alternatieven.
1) De Experia WiFi's de deur uit.
2) Een eigen router achter de Experia Box plaatsen en de wifi van de Experia Box als gastnetwerk gebruiken terwijl de eigen apparatuur achter de eigen tweede router geplaatst wordt.
3) De Experia Box te vervangen door een eigen router die dit wel ondersteunt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.