Als ik een wifipunt bekabeld aansluit op het modem. heb ik 10 minuten wifi + internet en daarna valt het weg en moet ik alles resetten en dan heb ik weer 10 minuten internet. Als ik de computer rechtstreeks op het modem aansluit heb ik gewoon altijd internet. Hoe kan het dat als ik een wifi punt aansluit deze na enkele minuten geen verbinding meer heeft. Dit is nu ongeveer 3 weken al zo. Ik hoopte dat het wel voorbij zou gaan, maar er is geen verschil. Is er mogelijk een firmware update geweest voor de modems die hier wat mee gedaan heeft? het gaat om het sneller internet buitengebied(het 4g modem in combi met kabel).
Beantwoord
Geen internet via de wifi punten
Beste antwoord door Mike Meuwissen
Ik heb het getest, doen had ik helemaal geen internet meer. Heb nu de kabel van het 4gmodem vervangen.(de enigste die ik nig niet had vervangen) En nu schijnt het te werken. Gister avond aangesloten, en tot nu is het wifi stabiel.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.