Ik heb een Google Wifi Mesh met 3 van die puckvormige wifi punten, De eerst in de meterkast naast de Expiriabox, de 2e op de verdieping en de 3e op zolder waar ik mijn kantoor heb. De eerste is rechtstreeks op de Experiabox aangesloten. Werkt prima, overal goed bereik, dat is dus het probleem niet. Van de meterkast loopt een netwerkkabel vanuit de Experiabox naar de zolder (kantoor) en daar zit een switch op aangesloten met een vaste PC, een netwerkprinter en een TV. In de meterkast heb ik een NAS die op de Experiabox zit aangesloten. Alles werkt prima, maar ik kan vanuit mijn laptop of tablet (wifi) niet printen op de netwerkprinter of de gedeelde mappen op mijn PC benaderen of de mappen op de NAS. Ik snap wel waarom niet, want 2 gescheiden netwerken, maar mijn vraag is of dit simpel is aan te passen dat het wel werkt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.