Onlangs zijn we overstapt van Ziggo naar KPN. Bij Ziggo stond de wifi van het modemrouter uit en verzorgden vijf TP-Link Decos onze wifi-dekking. Nu heb ik van KPN een V12 box ontvangen en heb ik vier SuperWifi2’s gekocht. De V12 zou immers meedraaien in de mesh, begreep ik van KPN. Na alles geïnstalleerd te hebben bleek de nieuwe hardware te zijn voorzien van oude software: de V12 F5358 draait op SGEJ1000060E en de SuperWifi’s op 2.00.23. Hierdoor kan ik niet m’n eigen ip-range kiezen, de status van de accespoints inzien, de ledlampjes dimmen, etc. Nu lees ik dat KPN reeds enkele jaren bezig is met het updaten, ik zal dus geduld moeten hebben. Drie SW’s zijn bedraad aangesloten, de vierde draadloos. Nu mijn vraag: wordt de draadloze SW ook meegenomen in de updates of werkt dit alleen voor de bedrade apparatuur?
Beantwoord
Nieuwe apparatuur, oude firmware
Beste antwoord door Nick83
Alle SuperWiFi's worden natuurlijk gewoon geüpdate, ook de draadloze.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.