Skip to main content
Antwoord

Servicetool eigen apparatuur werkt niet

• April 28, 2025
  • 1 reactie
  • 37 keer bekeken

Ook hier problemen vanaf moment dat

mijn glasvezel opgeleverd en werkend is bezig om mijn eigen Fritzbox 5590 fiber aan te sluiten op de ftu.

alles in huis om dit te doen alleen de service tool doet niks. 
kpn modem is aangesloten mijn pc dmv lan kabel aangesloten op modem alleen krijg alleen maar foutmeldingen tijdens inloggen. 

• Niet aangesloten op eigen netwerk 
  • blank scherm
  • geen inlog scherm 
  • etc etc

heb diverse browsers geprobeerd meerdere computer geprobeerd maar kom geen stap verder.

klanten service kan niks voor mij doen, snappen de vraag niet melden dat ont altijd moet blijven zitten en via wan poort aangesloten kan worden.

modem hoeft niet geregistreerd te worden en ga zo maar door. 
met de melding dat service tool niet werkt melden ze dat ik moet wachten tot die het weer doet.

kortom 1 maand verder en geen succes. 
wie kan mij helpen of heeft suggesties om dit wel op te lossen 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@wiegerzuidema, ik lees dat het aansluiten van je eigen FRITZ!Box niet soepel verloopt. Dat is jammer.

Even een check voor de zekerheid: Volg je deze stappen bij het aansluiten en instellen van je eigen modem?

Zo ja, lukt het inloggen op MijnKPN wel, en zie je daar wel jouw abonnement staan? Zo niet, dan kan dat ook nog een punt zijn. Dan moet je eerst je abonnement koppelen aan je KPN ID.

Als je de FRITZ!Box bij je abonnement gekozen hebt, vindt je in voorgaand artikel meer informatie. In dat geval kan je ook extra ondersteuning krijgen vanuit onze klantenservice. Maar ik vermoed voorzichtig dat dit, gezien je bericht, niet het geval is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@wiegerzuidema, ik lees dat het aansluiten van je eigen FRITZ!Box niet soepel verloopt. Dat is jammer.

Even een check voor de zekerheid: Volg je deze stappen bij het aansluiten en instellen van je eigen modem?

Zo ja, lukt het inloggen op MijnKPN wel, en zie je daar wel jouw abonnement staan? Zo niet, dan kan dat ook nog een punt zijn. Dan moet je eerst je abonnement koppelen aan je KPN ID.

Als je de FRITZ!Box bij je abonnement gekozen hebt, vindt je in voorgaand artikel meer informatie. In dat geval kan je ook extra ondersteuning krijgen vanuit onze klantenservice. Maar ik vermoed voorzichtig dat dit, gezien je bericht, niet het geval is.