Skip to main content
Beantwoord

Wifi voor vakantiehuisje

• 21 maart 2025
  • 8 reacties
  • 137 keer bekeken

Hoi allemaal,

Voor mijn vakantiehuisje ben ik opzoek naar een wifi aansluiting.

Ik heb klik en klaar van Odido geprobeerd maar helaas was er geen verbinding mogelijk.

Zelf heb ik KPN mobiel en heb ik op mijn mobiele data super goed bereik, ook 5G.

Omdat ik graag een goede vast wifi verbinding wil hebben i.v.m. werken en streamen ben ik benieuwd naar de mogelijkheden.

Omdat het huisje afgelegen ligt en omringt is met bomen vraag ik mij af of een wifi modem van KPN een optie zou kunnen zijn? 

Beste antwoord door wjb

Heb jij in jouw zomerhuisje goed bereik via jouw KPN 5G abonnement?

Zo ja, dan zou ik toch echt opteren om dat 5G abonnement een unlimited 5G abonnement te laten zijn en jouw mobiele telefoon als hotspot te gebruiken of te tetheren met een travelrouter zoals bijvoorbeeld één van deze van GL-iNet.

Bekijk origineel

8 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 21 maart 2025

Beste ​@MelanieTQ , KPN heeft geen oplossing zoals Odido.

Je zou je mobiel als hotspot in kunnen stellen, die werkt dan als wifi modem voor je werkzaamheden.

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • 322 reacties
  • 21 maart 2025

Hi â€‹@dicinta, heb je hier al kunnen kijken of er KPN beschikbaar is? Dan zie je meteen de verwachte snelheid en of er wellicht Sneller Internet Buitengebied beschikbaar is. Als je maar een keer per jaar aanwezig bent misschien handig om een maandelijks opzegbaar contract nemen? Een identiek product zoals Klik&Klaar heeft KPN op dit moment nog niet. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 21 maart 2025
DaveA schreef:

Hi â€‹@dicinta, heb je hier al kunnen kijken of er KPN beschikbaar is? Dan zie je meteen de verwachte snelheid en of er wellicht Sneller Internet Buitengebied beschikbaar is. Als je maar een keer per jaar aanwezig bent misschien handig om een maandelijks opzegbaar contract nemen? Een identiek product zoals Klik&Klaar heeft KPN op dit moment nog niet. 

Hoi,

ik heb via het linkje gekeken en dit is het resultaat 🙃:

Lijkt mij dat het mogelijk zou moeten zijn.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 21 maart 2025

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • 322 reacties
  • 22 maart 2025

Oh kijk eens aan, die snelheid is prima. Dan moet het zeker goed komen ðŸ˜‰

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 22 maart 2025
DaveA schreef:

Oh kijk eens aan, die snelheid is prima. Dan moet het zeker goed komen ðŸ˜‰

Top!

Dankjewel voor het meedenken 🙃

• 3222 reacties
  • 22 maart 2025

Misschien kom je in de winterperiode een langere tijd niet in het huisje. In dat geval kan je een maandelijks opzegbaar abonnement afsluiten. Dan zet je het aan het einde van de zomer weer stop.

wjb
Superuser
  • 74538 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2025

Heb jij in jouw zomerhuisje goed bereik via jouw KPN 5G abonnement?

Zo ja, dan zou ik toch echt opteren om dat 5G abonnement een unlimited 5G abonnement te laten zijn en jouw mobiele telefoon als hotspot te gebruiken of te tetheren met een travelrouter zoals bijvoorbeeld één van deze van GL-iNet.

Reageer