Beantwoord
Woonveilig in combinatie met Experiabox V10 en Reggifiber
Ik heb een reggifiber modem met daarop een KPN experiaboxV10. Op de KPN box is via UTP kabel een woonveilig huiscentrale aangesloten. Deze laatste kan geen verbinding maken met de server van Woonveilig. Volgens Woonveilig is het antwoord "een aantal poorten moeten openstaan" maar helaas begrijp ik niet hoe ik dit kan controleren. Ik kan wel inloggen op de Experiabox maar dan raak ik de weg kwijt. Iemand de juiste tip? Dank je
Beste antwoord door wjb
Kan je inloggen op de huiscentrale en kijken of jouw huiscentrale het publieke IP adres heeft kunnen vaststellen.
Ik weet niet welke versie van de huiscentrale je hebt, maar ik heb al jaren een alarminstallatie van woonveilig en bij mij wordt het onderstaande scherm getoond na inloggen.
Bekijk origineelIk weet niet welke versie van de huiscentrale je hebt, maar ik heb al jaren een alarminstallatie van woonveilig en bij mij wordt het onderstaande scherm getoond na inloggen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.