Skip to main content

Beste lezers,

Sinds een week heb ik de Samsung S22 bij het verlengen van mijn abonnement en het valt me op dat de batterij echt ontzettend snel leeg is. Hij doet echt maar zo'n 10uur op een volle batterij. En dan ben ik volgens mij geen zware gebruiker.…

Op advies heb ik hem gisteren terug gezet op fabrieksinstellingen en mijn apps er handmatig opgezet ipv zoals ik in eerste instantie gedaan heb met Samsung Switch. Maar hij loopt vandaag weer net zo hard leeg.

Iemand met de gouden tip? Anders zou ik hem deze week toch terug willen sturen want vind dit wel heel erg tegenvallen voor zo'n nieuw model.

Alvast bedankt voor de hulp!

groetjes Sem

Wat zegt de batterij monitor? waar gaat je accu van leeg? Soms helpt het verwijderen van apps die niets doen behalve stroom vreten.


Helaas ook niet het probleem. Na reset staan er geen apps meer op......


Hoi @Sem_1982. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw accu snel leeg gaat. Een Samsung Galaxy S22 heeft een kleine 3.700 mAh batterij. Bij gemiddeld gebruik moet je deze smartphone daarom soms gedurende de dag opladen. Ik heb even voor je op het forum van Samsung gekeken en ik kom daar vergelijkbare topics tegen. Misschien heb je iets aan dit topic. Als je toch nog twijfelt aan jouw accu kan je het beste een KPN Winkel binnenlopen, daar kunnen ze het toestel nakijken en/of opsturen voor reparatie.