Skip to main content

Hoi, ik heb in oktober een refurbished toestel bij jullie gekocht. Na 3 maanden blijkt de batterijcapaciteit nog maar 86% te zijn.

Valt vervanging van de batterij onder de garantie? En kan ik de batterijĀ in een KPN winkel laten vervangen?

Toestelgarantie, ook voor refurbished toestellen, is 2 jaar. Voor batterijen garandeert KPN een goede werking van 6 maanden. Dus zou contact opnemen met de klantenservice hierover.

Ā 

Ik zou, als u naar de winkel wilt, hier eerst even naartoe bellen. Ivm de coronaregels heeft KPN een gewijzigd beleid mbt winkelbezoeken.


Toestelgarantie, ook voor refurbished toestellen, is 2 jaar. Voor batterijen garandeert KPN een goede werking van 6 maanden. Dus zou contact opnemen met de klantenservice hierover.

Ā 

Ik zou, als u naar de winkel wilt, hier eerst even naartoe bellen. Ivm de coronaregels heeft KPN een gewijzigd beleid mbt winkelbezoeken.

Hallo @Maurice85Ā  en @Wenneke78Ā , een KPN winkel kun je niet bellen, op de KPN-site kun je wel nazien welke winkels wanneer open zijn.

Ā 


Ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen door Maurice85 en JanD, @Wenneke78. Maar hier nog een kleine toevoeging:Ā Je kunt er voor kiezen om jouw toestel online aan te melden voor reparatie of je kunt langs gaan bij Ć©Ć©n van onze winkels. Als je op de link klikt, zie je welke winkel er bij jou in de buurt nog open is. In verband met de aangescherpte regels dient er van te voren online een afspraak gemaakt te worden.Ā